feliciasmakeup

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Felicia * - 3 april 2011 21:30

Här får ni se en fläta som jag har gjort i Millans hår :

     

Nästa frisyr är en skitsnygg morgonfrisyr :


   Nej haha, jag skojade bara !


Nästa bild är på Millan igen, men den här gången plattade jag hennes hår och satte upp den i fluffig hästsvans :)

  


Här kommer en bild med plattat hår, utsläppt och snedbena :

 

 Eller, plattat utsläppt med mittbena ?

 

Den jag tror är min favorit är nog den HÅRDA stilen !

 


Det var alla frisyrer för idag :)

Kommentera gärna om ni har synpunkter eller om ni vill att jag ska visa hur jag gjort något, eller aa.. vad som helst !


Sov så gott !


Av Felicia * - 3 april 2011 17:39

Idag när jag bestämde mig för att sätta mig framför spegeln & sminka mig, så kände jag att idag ska jag göra något extra.

Så.. jag tog den svarta ögonskuggan och satte igång !


Såhär blev resultatet :

   

Mycket mascara, kajal, och svart ögonskugga !

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards