feliciasmakeup

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Felicia * - 28 april 2011 18:35

Ja, här var jag igen då.

Nu ska jag berätta lite om London !


Vi var på ett ställe som heter ALTON TOWERS, det är ungerfär som Liseberg, fast typ trippel så stort ! När vi var där, så åkte jag faktiskt en sak som var uppe i luften, och uppochner, fastän jag är hur höjdrädd som helst ! *STOLT* :D

Den finns med på bild i det förra inlägget, det är den som är uppe i luften & rund :)

Men iallafall så var vi på Alton Towers typ en hel dag.


På Tisdagen var vi och shoppade, vilket var jättekul. Vi var på ett ställe som heter primarket, där var det hur stort som helst, och hur billigt som helst !


Mina köp :

(Förlåt för då,ligt kvalité på bilderna!)

Denna köpte jag till skolavslutningen, hmm.. ROSA ?!

 


 

      

Sedan lite smycken och sånt med :


        

Jag köpte också lite trosor och smågrejjer, men det behöver jag inte lägga ut på bild, hehe.

Men iallafall så tycker jag absolut att ni ska åka till London, för det är hur mysigt som helst !

Pussssss


Av Felicia * - 28 april 2011 07:08

Hemma från London nu, det var grymt !

Berättar mer sen sen, men här kommer bilder !

               

Här var den URGULLIGA killen som sov på mot min arm hela vägen hem på planet ! ^^,


London är grymt, och tack Zara för att vi gjorde detta !

Love u / Felicia

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards