feliciasmakeup

Alla inlägg under april 2011

Av Felicia * - 2 april 2011 16:26

Hejsan alla fina !

Nu är jag i Göteborg.

Jag kom hit igår och åker hem imorgon. Detta gör att jag inte kan blogga om någon ny sminkning jag har gjort. Jag kommer förmodligen att visa något nytt imorgon eller på måndag !


Sedan så tänkte jag också säga att om det är något ni vill veta om smink och liknande, så finns det en "frågeruta" där man kan fråga precis vad man vill, och då ska jag göra mitt bästa för att svara på era frågor !

Det finns också ett ställe här på bloggen där man kan kommentera, där kan ni kommentera om ni har något ni vill säga om bloggen, bra som dåligt. Det är bra för mig att veta vad ni tycker om och inte   


Ni får ha en fortsatt bra helg, för det ska jag ha tillsammans med mina kära syskon Johanna & Tobias !


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards