feliciasmakeup

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Felicia * - 1 maj 2011 17:29

Nu ska ni få se min nya sminkning !

 

Idag använde jag lila färg, vilket jag inte har tänkt på förut, men gud vad snyggt det är !


Jag använde :

Concealer

Foundation

BRUN ögonskugga, att fylla i ögonbrynen med

2 olika nyanser av LILA

LILA eyeliner, med glitter i

SVART kajal



Ett tips är när du lägger kajal längs den nedre kanten, ta en sned borste, ganska hård, & skugga ut färgen. Det blir mycket finare, och inte alls lika skarpt som det blir annars ! :)


RESULTAT :

   



Av Felicia * - 1 maj 2011 16:01

Hej alla fina läsare !


Igår åkte jag till Varberg min käraste pojkvän Basti, & det var himla mysigt !

 

Jag har inte gjort någon ny sminkning, men tänkte göra en ny.. typ nu.. ?

Jag vet inte vad ni vill se, men kommentera något som ni vill att jag ska förklara, eller göra.. så ska vi se om vi kan fixa det !

 

Jag vill gärna ha folk att prova på med, så om ni känner att ni kan ställa upp, så kommentera bara, erat namn, och nummer om ni vill !

 

Kramar på er allihopa från Felicia

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards