feliciasmakeup

Alla inlägg under juni 2011

Av Felicia * - 30 juni 2011 13:11

Tjobre !

Detta blir mitt sista inlägg på typ 2 hela veckor, så det blir rätt dött här. Idag har jag lyssnat på fett hög musik och packat ner nästan allt i min rosa fina resväska. Nu har den lilla klumpen som brukar sätta sig i magen kommit tillbaka, eftersom det lixom är redan inatt/imorgon bitti, som vi sitter på ett    för att sola och bada i ett helt annat land. 

Denna semestern kommer helt ärligt att bli helt awesome, förhoppningsvis. När jag kommer hem så ska ni få se massor med bilder, eftersom jag självklart tar med mig min kamera !


Det värsta med att jag ska åka härifrån, är att många av er stannar här hemma. 2 veckor är faktiskt ganska lång tid att inte träffa sina kompisar på, som man vanligtvis snackar med iprincip varje dag !

Inatt innan jag åker, så skickar jag säkert sms till dom jag vill.. & säger hejdå (a)


Jag hoppas också att min otroliga fina vän Zara har det grymt i Spaninen, och så vill jag säga att jag saknar henne rösmycket !

   

Men aa, jag kommer mina otroligt söta vänner här hemma.. men jag ska tänka på er därborta i solen, jag lovar !

Kolla mobilen inatt.. kanske har nån fått ett sms, love !

/ Fillebus

Av Felicia * - 29 juni 2011 20:25

Hejhallå !

Idag har varit en så sjukt grym dag, så ni förstår verkligen inte. 

Jag gick upp klockan 8.20, började städa direkt, eftersom jag hade lovat mamma att göra det.

Sedan så kom min storasyster Therese hit, och solade o badade lite i våran pool. fett mys ändå !

Sen så vid klockan 13.30 typ så drog jag till häggån och solade och badade med Timmy. Vi hade det grymt där i värmen och bara chillade rös !

Fett grym vän, bara så att alla vet :'>

Sen vid typ 16.30 kom Mikaela också, och henne har jag inte träffat på hur länge som helst.. det var helt klart värt det.


Nu har jag varit hemma ett tag, och först nu har jag insett att jag faktiskt har bränt mig lite idag.. Timmy hade visst också bränt sig, inte så awesome. 

Vi har också en tävling, att vi ska se vem som är brunast när jag kommer hem från Grekland. Jag hoppas verkligen att jag vinner.. trots att jag är GINGER

haha


Timmy när vi schteker :

 

Ursäkta dessa fula bilder, men måste visa min bränna !

Syns dock inte så bra på bild som det är irl ..

   

Nu ska jag dra iväg och fortsätta packa, chiao   

Av Felicia * - 28 juni 2011 19:27

Tja !

Nu har jag kommit hem från Varberg, och ni inser inte hur grymt härliga dagar jag har haft. Jag har mest spenderat tiden med min kusin Hugo. Vi har spelat fotboll och vi har fotat en massa. Vi har också ätit på tre toppar, 2 gånger.. mums ! 

Sen kom hans 2 kompisar Marcus Bengtsson & Jesper Larsson till stugan och vi chillade lite uppe på loftet. Då bestämde sig Hugo och Marcus för att dra o bada, men jag och Jesper stannade kvar, och typ facerapeade Hugo, haha !

Denna tiden vi har varit i Varberg så har jag fått fett mycket färg, vilket är helt awesoooome !


Imorgon ska min dag gå ut på att packa ner min väska, jag ska också tvätta en hel del.. inför Grekland !

Jag kanske ska träffal Timmy också, om han orkar.. annars träffar jag min saknade vän Mikaela !

Gud vad det ska bli härligt att komma utomlands med hela släkten. Jag kommer dock att sakna alla här hemma så otroligt mycket!

Någon jag kommer sakna hur mycket som helst är min syster Jennu. När det bara är några dagar kvar tills jag kommer hem så åker hon iväg ju, jättelänge. I will miss u, but I know that u are by my side !


Ni ska få se några härliga bilder på mig och kusinen ifrån Varberg ! 



         

Chiiiiiiaooo 

Av Felicia * - 26 juni 2011 12:27

Nu kommer mitt sista blogginlägg på några dagar, vilket jag iförsig trodde var igår.. men aa, care.


Vädret här i Varberg är jättefint idag. Dock så är det lite moln, men det är ju ändå härligt med sol.

Imorgon har jag lovat min kära kusin Hugo att jag ska bjuda han på glass på tre toppar, is´nt that awesome ?! :D


Sen så åker vi hem på tisdag eller på onsdag, då får vi se om jag har hunnit packa färdigt mina grejer till Grekland, eftersom jag drar på fredag ! 

Om jag är färdigpackad drar jag nog hem till min vän och lirar lite fifa och mx, yeeeey :D


   

chiao

Av Felicia * - 25 juni 2011 19:51

Tjobre !

Idag så har jag och några i min släkt spelat lite kubb, vilket var skitmysigt. Annars har vi bara chillat mest av dagen.                   syskonkärlek <3       

Det var allt för idag. Nu ska jag stanna här i Varberg tills typ på tisdag eller onsdag, och min bror åker hem imorgon och tar med sig datorn. Så nu bloggar jag nog inte på ett par dagar !

Kram på er :)

Av Felicia * - 24 juni 2011 21:59

Tja !

Midsommar med min släkt är hur go som helst. Tycker dock att vädret har varit skittråkigt. Det har ju inte regnat, men det har blåst och varit rätt kallt här nere i varberg. 

Vi har iallafall typ käkat hur mycket som helst, så känner mig rätt jävla tjock ändå, haha. Men annars så har vi typ dansat runt midsommarstången, och inte gjort så mycket mer. 


Ni ska få se några härliga bilder på min släkt !

          

Kram på er !

Av Felicia * - 23 juni 2011 21:35

Tja alla roliga och glada !

Idag kom jag hem från sävsjövik, och det har varit så himla mysigt där borta. I måndags när vi kom dit så skulle ju självklart Timmy klanta sig och trilla med moppen, än en gång. Ja, och denna gången var det revbenet han bröt. Hans nyckelben lossna från fästet och allt vare var. Han skulle självklart också fastna med sin ögonbryns piercing så att den åkte rätt igenom så det blev värsta såret, smart där ! ;)


Vi hade iallafall fett mysigt, vi paddlade kanot, och vi chillade massor. Vi gjorde massa roliga tävlingar också, haha !


Nu så sitter jag ute i Varberg och bara njuter av att ha sommarlov, och tänker på vad hela sommarlovet ska ha och ge oss detta år. Det kommer bli awesome !


Här kommer lite bilder från sävsjövik :

Söta Josefin 

   Coffe & Max :)               

det var allt för idag, imorgon firar vi midsommar ! 


Av Felicia * - 20 juni 2011 10:53

Haha, jag skulle packa mina grejer igår till sävsjövik, och ja.. vi ska vara borta i 4 dagar.. men jag packade för typ.. 70 år ?! !

Nu har jag iallafall lyckats att packa upp en del saker, tur detta!

Nu får vi bara hoppas att sävsjövik blir awesome, vilket jag faktiskt tror att det blir :)



Nu har jag dock lite problem. Jag åker till sävsjövik idag & när vi kommer hem på torsdag så åker jag direkt ner till varberg för att fira midsommar. Vi stannar där ett par dagar innan vi åker hem för att packa ännu en gång. Då har vi typ 3 dagar på oss innan vi drar igen, till GREKLAND !

bara genom detta kommer jag typ inte kunna träffa någon av mina kompisar, och det är fett tråkigt !

Sen är det också så att några dagar innan jag kommer hem från Grekland så åker min syster & bästa vän Jennu iväg. Hon ska bort härifrån i typ.. 4-5 veckor. Hur ska jag klara mig ? 

Igår fick jag min sista hejdåkram på typ.. 2 månader, grät nästan !

jag älskar dig 


Sen när jag kommer hem från Grekland så har Zara paxat en dag med mig. Men den sjuttonde förmodligen så har jag lovat att hälsa på min vän Andreas Klint som bor i Karlskrona. 

Vi f[r v'l se hur det blir med det !

kram till dig !


Nu ska jag fixa iording mig och fixa lite mat !

Skriver mera p[ torsdag 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards