feliciasmakeup

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Felicia * - 12 juni 2011 22:26

Hej !

Igår sov min underbara syster Jennu hos mig, vilket var hur mysigt som helst. På kvällen gick vi ut med hunden till häggån, och vi gjorde varandra på allmänt bra humör !

Tack för dagarna, älskling. Du är amazing !

 

 

Nu vidare till skolavslutningen. Jag tänkte lägga upp nåra bilder !

 

Den första bilden är på mig & min otroligt grymma vän Timmy, som jag gick in med på avslutningen. Helt klart bäst att jag fick gå in med honom ! 

Du är awesome !

Dock lite dålig kvalié, sorry för det !

 

 

Nästa bild är på mig och Mikaela, när vi sjunger låten price tag.

Fan vad jag är stolt att vi vågade göra detta, vi är fan modiga !

 

Jag och mina KÄRASTE klasskompisar, 9c ! (y)

 

Jag och min älskade Amanda !

 

Love

 

Nu måste jag bara tillägga att jag hade köpt nya skor från Nelly.com, dessa skorna hade 14cm höga klackar, vilket gjorde att jag fakiskt kände mig LÅNG ! (y)

 

Tack för dessa 3 underbara åren med min fantastiska klass !


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards