feliciasmakeup

Alla inlägg under juli 2011

Av Felicia * - 24 juli 2011 23:26

Hej.Jag bloggar från mobilen nu, så har ingen aning om hur detta blir. Iallafall så har jag varit med millan idag, och bara haft det gött.. eftersom vädret suger !Vet inte om jag ska stanna kvar här, eller åka hem.. jag orkar ingenting just nu.Jag saknar redan klint, som har begett sig till taizé, jag vill tillbaka dit med för den delen..:/Hoppas iallafall att han får det grymt !Aja, ska typ sova nu.. eller något.. CHIAO !

Av Felicia * - 20 juli 2011 10:49

Tjobre !

allt bra ?


Idag drar jag iväg, vet inte hur länge jag stannar.. utan jag tar det typ som det kommer.

SÅ HÄRLIGT MED SOMMARLOV !


Ska iallafall träffa Amanda & Josefin lite, lär bli riktigt skojj !

Ska också träffa Julia, som jag inte har träffat på rätt länge nu, jippi ! (':


Aja, ska snart med tåget.. så måste drao.

Ciao  



   


Av Felicia * - 19 juli 2011 12:47

Hallojsan !

Tänkte att jag tar en paus från städningen nu & gör ett litet blogginlägg istället. 

Som ni vet så var jag hemma hos Zara igår, och vi åkte in till stan för att "handla lite saker som vi behövde". Själv gjorde jag mig av med alla pengar jag hade. Och Zara gjorde sig av med 600:-, haha.


Kan visa kläderna jag köpte :

       



Imorgon åker jag kanske ner till Varberg och träffar lite fint folk, hoppas hoppas hoppas !

Av Felicia * - 18 juli 2011 21:49

" When i'm sitting here and waiting, looking at the waves. Thinking about you in many ways "

Att sitta på en strand på kvällen & tänka för sig själv, är helt fantastiskt. Att man komma på så många rader till en låt, och att nästan skriva en hel på bara en stund. Det var så himla underbart att bara sitta på ett helt främmande ställe, i ett helt främmande land & skriva ner sina tankar. 

Allt jag kan göra nu, är att drömma mig tillbaka        -Peace-





Av Felicia * - 18 juli 2011 02:42

Jag sitter just nu hemma hos min fina vän Zara, som jag inte har träffat på skitlänge typ. Idag har vi varit på bio, vi såg Bad teacher. Den filmen var sjukt grym, helt klart värd att se igen !

Efter att vi kom hem från bion så har vi typ ritat på varandra och bara tjockat oss med massa godis och fanta lemon.

Tack Zara för att du delar ditt liv med mig, jag älskar dig !


Snart påväg till bion

   


Zara :

        

Jag :

     

Det var allt för idag, eller aa.. inatt !

Sov gott.

Av Felicia * - 16 juli 2011 17:09

I'am back to the blogglife, hiho !

Hej allahopa, hur är läget ? 

Jag ska säga er, att med mig är läget nästan helt perfekt !


Min semester i Grekland har varit helt underbar, min släkt är ju bara för bra. Vi har gjort lite allt möjligt, kan inte ens berätta allt. Vi har helt enkelt solat och badat !

Måste tyvärr säga att jag har bränt mig i solen, och det värsta är att jag klarade mig utan att bränna mig en enda gång på hela semestern, förutom sista dagen. Nu har jag fått blåsor och jag flagar lite härochdär, inte skojj !

Jag gör såhär, att jag visar er lite bilder på allt skojj vi haft, så får det bli bra   


       Världens sötaste Mio !          

Hemma igen !  


Love ! / Felicia  

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards