feliciasmakeup

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Felicia * - 9 augusti 2011 22:19

Tjobre !

Igår kollade jag i min kalender, och där stog det att jag skulle till tandläkaren idag. Men aa, det var visst imorgon. Så jag drog hem till Jennu, oh ska sova här inatt.

Fyfan, denna dagen har varit så sjukt grym. Vi bestämde oss för att åka in till stan oh köpa skor till henne, men istället träffade vi på en fett rolig snubbe, Hannes. Så vi drog runt i stan i typ flera timmar och gjorde typ inget alls. Men iallafall så var det skitmysigt !

Nu sitter jag hemma hos Jennu & vi ska typ äta godis, haha. 


   -Peace-

Av Felicia * - 9 augusti 2011 11:31

Igår så var jag så lycklig, för vet ni vad ? Jag träffade Jennu !

Alltså helt seriöst, du är så himla bra.

Först kom jag hem till henne, hon lagade mat och jag tittade på typ, haha. sen käkade vi och sen drog vi in till stan, och där hade vi mycket skoj för oss.  Typ letade schampoo oh massa annat kul.


Tänk att det finns någon så bra egentligen, ni vet den som man hör av sig till när det har hänt något, bra eller dåligt, vilket som.

Innan jag gick från Jennu igår, så la jag en liten present till henne på hennes bord. Det var en liten magnet med världens finaste text på. När jag såg den i en affär i Grekland så tänkte jag bara att Ja, den här ska Jennu ha. Kosta vad de kosta vill !

Jag är så glad att jag har min Jennu, för att hon är sådär speciell ni vet. Som den dära ängeln man inte trodde fanns.

Tack för allt Jennu, tack för att du är den du är, tack för att du alltid finns vid min sida, tack för att jag får äran att vara din syster.


You make me happy, whether you know it or not

We should be happy, that's what I said from the start

I am so happy, knowing you are the one

That I want for the rest of my days

For the rest of my days

You're all of my days.


    

-Peace bro-

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards