feliciasmakeup

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Felicia * - 27 augusti 2011 21:22

Okej.. Det här med bästa vänner är så sjukt svårt, men tanke på att jag har flera stycken sjukt bra kompisar. Och med tanke på att man kan ha en "bästa vän", fast på helt olika sätt.


Den första bästa vännen jag ska visa är Jennu Godlund. Jennu är inte bara min bästa vän, utan hon är min syster också. När det händer saker, typ bra eller dåliga.. så hör jag av mig till henne. När jag är med henne, vilket är rätt ofta så har vi alltid lika kul. Det anser jag vara en bästa vän. Jennu är en självklarhet för mig, det är jag oh hon lixom.

-valde just denna bilden också, fastän ni sett den förut. Men den är så härlig.
   


Min andra bästa vän är Andreas Klint. Ja.. det här med mig och klintskalle är så konstigt, för vi sågs första gången i Taizé som ligger i Frankrike. Fast där snackade vi ingenting, utan vi började snacka efteråt typ, när vi kom hem. Han bor dock i karlskrona, där jag har lärt mig att man pratar karlskronitiska. Det finns ett ord som heter "bålfränt", och det är vad klint är, han är bålfrän. Ja, när jag mår dåligt så vet jag att jag alltid kan vända mig till honom, och han vet att han alltid kan lita på mig. 

     


Min tredje & bästa vän är Zara Gordon. Ja, vad ska man säga ? Det är synd att vi inte umgås lika ofta längre, tycker jag . Men ändå, så är hon min bästa vän & det kommer hon alltid att vara. Det spelar lixom ingen roll om vi inte ses på länge, för att vi är ändå vi lixom, get it ?
Att vara hemma hos Zara är bland det bästa jag vet, för då kan man bara slappna av och bara ha det sådära allmänt gött, käka en nattmacka eller 2. Vara uppe hela nätterna och sova ända tills eftermiddagen !
   

Av Felicia * - 27 augusti 2011 18:35

Japp, nu har jag tänkt att ge mig på en sånhär grej. Mest för att ni som läser inte ska tröttna på att höra om mina tråkiga dagar. Detta ska jag göra varje dag i 20 dagar, hade jag tänkt !
Hoppas ni tycker att det blir lite roligare ! :)



Dag 1 : En bild på 3 bästa vänner

Dag 2 : Något som jag snart ska göra

Dag 3 : Nån som jag inspireras av
Dag 4 : Något jag gillar att göra
Dag 5 : Någon som jag vill hälsa på

Dag 6 : Någon jag saknar
Dag 7 : En bild som jag själv har tagit

Dag 8 : Den bästa filmen som jag har sett

Dag 9 : Min favvolåt

Dag 10 : Ett ställe dit jag vill återvända

Dag 11 : En person som betyder mycket för mig

Dag 12 : En låt som får mig på bra humör

Dag 13 : Vad jag älskar att klä mig i

Dag 14 : En bild som gör mig ledsen

Dag 15 : En bild på en snygg kille

Dag 16 : En bild på en snygg tjej

Dag 17 : En bild på mig själv som visar mitt riktiga jag

Dag 18 : En blogg som jag läser varje dag

Dag 19 : Tio sanningar om mig

Dag 20 : En bild på någon jag tycker om

Av Felicia * - 27 augusti 2011 08:16

HejHejHejHallåHallåTja !

Allt bra med er ? (':


Inatt har Jennu sovit här. Eller ah, hon sover fortfarande för den delen. Igår sminkade jag henne, fast det failade så vi sket i att ta massa bilder, vilket var det vi hade tänkt att göra. Jag hade redan sminkat mig själv, hyfsat bra för en gångs skull. Men ah, fick ett såkallat skrattanfall och mascaran satt sen i hela ansiktet ! 

Idag ska jag förmodligen hem till Zara en sväng, men över natten har jag blivit hur förkyld som helst. Så jag vet inte riktigt om jag vill dra dit och smitta hela deras familj, känns ju sådär snällt..  

      -ciao-


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards