feliciasmakeup

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Felicia * - 31 augusti 2011 20:39

Oj, den här blir svår. Det finns så himla mycket inspirerande människor där ute. Men om jag ska behöva välja just en så får det blir Ryan Sheckler. & jag vet att jag har skrivit om honom förut, men han inspierar mig varje dag lixom. Om ni precis har börjar läsa min blogg så vet ni kanske inte att jag har berättat om honom förut. Men han är iallafall skejtboard åkare, skitgrym är han enligt mig. Om det finns någon mera än mig som är MTV nörd, så har ni säkert sett " Life of Ryan" ? Det programmet handlar om honom, har sett det flera gånger om !


Han inspirerar mig för att han för det första har ett rätt svårt liv, vilket han fixar grymt att reda ut. & plus att han är skejtboard åkare, vilket jag gärna hade blivit. (Btw, har världens chans att lära mig åka nu. Men vågar inte) (;
 
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards