feliciasmakeup

Alla inlägg under augusti 2011

Av Felicia * - 21 augusti 2011 18:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Felicia * - 21 augusti 2011 15:03

Tja !

Nu måste jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat, men jag har verkligen inte orkat. 


Igår hade vi poolparty, eftersom att jag fyller år imorgon. Vi hade det grymt, det var hur mysigt som helst. Tack för att ni kunde komma !


                

Ciaoooo

Av Felicia * - 18 augusti 2011 20:15

Första dagen i gymnasiet var helt okej. Vi började 10 och slutade 11, haha. Skolan verkar helgrym.
Imorgon börjar vi 9.00 och slutar 16.00, jippi (n)



 

ciao

Av Felicia * - 17 augusti 2011 18:14

Alltså oj, vad har jag gjort egentligen ? JAG SAKNAR MITT LÅNGA HÅR ! Fast ne. Jag gör ändå inte det. haha

Nä, men sitter och kollar bilder på mitt gamla hår, hur långt som helst. Fastän jag känner att jag älskar mina dreads, eftersom dom är mera "Fille" lixom. 

Haha, care typ !


FETT LÅNGT !

       




Första dagen på gymnasiet imorgon med, tagga !

Av Felicia * - 17 augusti 2011 01:13

Idag vaknade jag ganska tidigt och hade en rätt go morgon. Sådära chill ni vet, när man går upp oh sätter på tvn oh bara tare lugnt. Jag gick runt lite hemma, fixade lite grejer på datorn, plockade undan lite småsaker och packade lite eftersom jag ska sova hos Zara inatt

.








Sen bestämde jag mig för att jag skulle ta 14.57 bussen in till stan och träffa Mikaela oh Hannes lite. Men när jag väntar på Hannes så ser jag Jennu komma också, med sin lillasyrra Lisa. Så vi satt oh snackade en stund, och sedan följde vi Jennu till bussen som hon skulle åka med hem.





Sen gick jag, hannes och mikaela runt i stan en stund och bara hade det sådära allmänt bra. Vid typ klockan 6 så drog Mikaela hem oh det var bara jag och Hannes kvar, så vi satt på en bänk och hade lite deeptalk om allt och inget, värsta mysigt. Sen följde han mig till resecentrum oh vi satt där en timma och hade kul medans vi väntade på bussen.

Sen drog jag hem till Zara och hannes drog hem till sig. Nu sitter jag här hos Zara och vi har precis druckigt oboy och ätit varsin nattmacka, haha.


 

Ciao

Av Felicia * - 16 augusti 2011 12:20

Tjenare gullegrisar.

Idag är jag så himla glad, jag är så sjukt lycklig och bara helt.. överglad. Egentligen beror det nog inte på så mycket speciella saker, mest att jag har fått en ny strålande energi. Jag är typ taggad inför allt, jag är tillochmed taggad inför att städa lixom, hallå ?!

Men a, det var typ det jag ville säga. Att det går bra nu, haha.

 

Ny sminkning som jag gjorde igår btw, a.. den blev väl inte grym kanske. Men shit the same, that's life.

   -Love-

Av Felicia * - 15 augusti 2011 13:57

 Okej allihopa, nu har jag gjort ett val. Jag har bestämt mig. Nu kör vi. Varför går vi alla runt i den här världen och är rädda ? Vi är rädda för allt. vi är rädda för vad folk ska tycka, för vad folk kommer att säga och vad folk kommer att göra. Varför gå runt och se ut precis som man borde, göra vad man borde och säga vad man borde ? Varför inte bara se ut precis som man vill ? varför ska jag gå runt i kläder som jag inte ens trivs i, eller känner mig trygg i.. bara för att det jag vill klä mig i inte går enligt trenden ?

Varför ska vi vara rädda för att lyssna på musik som kan kallas "gammalt", bara för att folk kommer döma en för det ?

Nu ska jag skita fullständigt i vad folk tycker, för att jag är som jag är. Jag född till den jag är, eller hur ? Jag pallar verkligen inte gå runt med någon mask bara för att folk ska tycka om mig. Vill man gilla mig, så gör man det. Vill man inte tycka om mig, så behöver man inte.'

Jag har nu insett att man blir så himla omtyckt om man bara är den man är. När man är sig själv så blir allt så mycket bättre, hela livet når en nivå som är på topp. Tack till två väldigt speciella människor som fått mig att insé detta.


Jag vill säga tack till en väldigt viktig person i mitt liv. En person som jag har så himla mycket gemensamt med, som man kanske inte trodde egentligen. Jag visste inte, hon visste inte, ingen visste. Men det är så att vi är på samma nivå. Vi har bekymmer, som vi kan hjälpas åt att lösa. Tack Jennu.


SÅ NU KÖR VI, VI SKITER I SAKER SOM VI TROR ATT FOLK SKA DÖMA OSS FÖR. LET'S GO, VAR TREVLIGA, VAR ER SJÄLVA OCH KÖR FÖR FAN !

   

Av Felicia * - 14 augusti 2011 20:45

Igår var det hur chill som helst, med Jennu-bus igen. Ja.. vi typ satt vid datorn först och gjorde inte mycket, sen åkte vi in till stan & träffade på Hannes. Vi vandrade runt i stan & hade det sådära allmänt chill. Vi drog till ixa maxi oh hjälpte Jennus jättegulliga mamma att handla, medans Hannes drog hem till sig. Sen typ skulle Jennu färga håret (min idé igen typ, haha) så hon håller på att färga håret medans Hannes kommer dit igen. Så Hannes käkade lite mat med Jennus mamma medans jag oh Jennu sköjlde ur hennes hår, som förövrigt blev så sjukt snyggt !

Sen typ gjorde vi inte så mycket, men vi hade en väldigt mysig kväll :) 


Japp, ica maxi kan faktiskt vara kul !

  Hannes and mee !  

-Peace-

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards