feliciasmakeup

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Felicia * - 9 september 2011 19:27

Hej alla bajsbarn därute.
Hur är läget ?
 
Dagen i skolan har bara bestått av praktiska grejjor. Vi fick göra typ ansiktsbehandlingar på varandra, vilket faktiskt var skitkul. Vi fikade lite också, det var myspys. Käkade lunch på mcdonalds, eftersom jag äntligen har fixat mitt bankkort. Tyvärr hade jag typ inga pengar, haha. MEN jag fick iallafall mina älskade tuggumin !
Jag blev också  instängd i hissen och fick åka ner igen, dog av skratt där en stund. -hahahahahahaha

Nu sitter jag här hemma hos lilla Millan & vi ska typ städa. Men det går sådär. Ikväll ska jag göra en såndära ansiktsgrej på henne. Ska också sminka henne och så :)
Imorgon ska jag på dop, det blir väl kul antar jag.

   

 -Peace out bro-

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards