feliciasmakeup

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Felicia * - 1 oktober 2011 18:45

Asså ärligt talat. Som om inte jag har varit ASDUKTIG idag ? 
Jag har rensat ur hela garderoben, packat upp de nya sakerna som jag och mamma köpte igår på ullared. En hel sopsäck med kläder ligger nu för skänkning. asgrymt. Jag har plockat mina ögonbryn med, och för en gångs skulle så blev de faktiskt bra !
Ah, sen så har jag väl inte gjort  så mycket mera, men ändå. Jag är stolt  


This is my life  

   
 '

Av Felicia * - 1 oktober 2011 14:50

OHshiet, den är så enkel att jag inte ens behövde fundera innan jag började skriva. För mer än ett år sen så var jag på världen finaste och underbaraste ställe, Taizé. Där träffade vi massa fina människor, gick i kyrkan varje dag och chillade järnet på kvällarna. I Taizé (som ligger i Frankrike) så kom jag väldigt nära en fin vän. Vi höll ihop, som vi jämt gör. Vi gick runt och sjöng " var ligger landet där man böjer bananerna, äre samma land där dom bor, indianerna?", vi gjorde också en grymt fin översättning på den med våran grymma engelska, haha. 
Jag hade precis haft en svår tid i mitt liv, typ det värsta som någonsin skulle kunna hända, det hände. Men att få gå i kyrkan 2 gånger om dagen, och att ha 10 helt tysta minuter, det var underbart. Då kunde man rensa hela huvudet och känna sig som en ny person. I en så stor kyrka, med så sjuuuukt mycket folk som var helt knäpptysta, var riktigt fint. Jag diggar alla som hostade också, för om någon hostade så vågade nästa och det blev som ett litet tåg, fett gulligt. 
Nä, men jag hade iallafall världens bästa tid där. Och jag VILL återvända, hemskt gärna. Men utan Jennu, så är det ingen idé. Visst, jag skulle ha skitkul och träffa nytt folk och umgås med jätteroliga personer. Men nej, ALDRIG utan syrran bredvid mig. 
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards