feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Felicia * - 2 oktober 2011 15:16

Åkej, någon som betyder mycket för mig. Jo, självklart finns det många som betyder mycket för mig. Men sen finns det ju någon som gör att jag mår lite extra bra. Någon som får mig att känna mig lyckad och bra. Det jobbiga med såna här grejer är att skriver man om någon så blir någon annan sur. Men nu äre faktiskt så att Jennu betyder asmycket. & vi har gått igenom en hel del tillsammans, fastän vi inte kanske varit asnära vänner hur länge som helst. När det händer mig något, så är det oftast henne jag hör av mig till först. Det är henne jag saknar när jag precis sagt hejdå. Det är henne jag älskar att få sms av. Det är hennes blogg som är helt grymt awesome. Det är hon som sjunger och spelar hur bra som helst. Det är hon som är min bästa vän oh det är med henne som jag mår bra. Jag gillar henne för att hon äter ketchup i mängder, på allting nästan. Och fråga inte om hon äter det på pannkakor, för hon tycker inte pannkakor överhuvudtaget. Jag gillar henne också för att hon är sig själv. Det är så få personer som är det nuförtiden. och eftersom hon alltid är det, så är jag alltid det också, i hennes närhet. Alltså alla grejer vi haft för oss. Sen vi blev såkallade "Asgrymma polare" så har hon gått från hur blond som helst, till svarthårig. Jag har gått från jättelångt hår, till dreads. Och vi båda mår nog mycket bättre, och jag tror att vi börjar hitta oss själva båda 2, tack vare varandra. 
Och själva grejen är den, att jag vill dela mitt liv med henne. Jag vill att hon ska veta allt om mig och att hon ska kunna dela med sig av hennes liv till mig. Vilket hon kan. För allt hon säger stannar inuti mig. Åh, jag vill bara att hon ska vara här nu. Typ dricka te som vi alltid gör. Jag vill bara med henne hela tiden, fast det kan jag ju inte. Men jag vill att hon ska vara med mig hela tiden. ååååååh, tänk att jag fått lyckan att ha henne. Det betyder fett mycket.  
Jennu, minns du den gången när vi sprang till ica maxi på kvällen ? skorna som var kvar vid busshållplatsen och mina fötter som blödde ner hela icamaxi.
Eller den gången när vi följde efter folk i stan ?
åååh, Taizé.. det var det bästa av allt.
Jennu, jag älskar dig. Det gör jag verkligen syrran !
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards