feliciasmakeup

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Felicia * - 4 oktober 2011 20:43

Hej alla fina människor.
Förlåt att jag är så himla dålig på att blogga, men jag har typ ingen energi till något längre. Det har hänt en del som gör det svårt att fokusera på saker och ting, men jag hoppas kunna lösa detta så snart som möjligt.


Idag träffade jag och min vän Lisen lilla Hannes i stan, det var härligt att få snacka lite med den skitungen. Tack världens grymmaste för att du gör allt så värt.
Jag träffade Jennu också, och det var ju bah helt jävla awesome. Tack älskling för att du bara får mig på bra humör och du gör mig jämt så himla glad! 

Förlåt till alla som jag lyckats såra den senaste tiden. Allt jag sagt och allt jag gjort har blivit fel. Jag har aldrig menat att såra någon, och jag vill verkligen inte få någon att må dåligt. Ändå lyckas jag med det. Och det mår jag äckligt dåligt över. Jag försöker ställa allt till rätta och jag försöker att fixa allt. Förlåt mig, tusen gånger om. Min energi är nere och jag försöker hjälpa folk med deras problem, jag försöker ta tag i mina egna problem samtidigt som skolan ska fixas. Fan, vad har jag ställt till med ? Hoppas dessa personer som detta handlar om läser detta nu, och förstår hur jag mår. För jag ska fixa detta, jag ska få iordning på allt. 

Försöker som vanligt att vara fin, utan att lyckas.  


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards