feliciasmakeup

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Felicia * - 17 oktober 2011 18:52

Hallojdär.
Idag har faktiskt varit en ganska bra dag, ända tills jag fick reda på mitt resultat av matteprovet. Jag blev inte så himla glad kan jag säga. Så ah, ångesten blev ganska stor när jag insåg att jag nu igen måste kämpa röven av mig för att klara detta. Och vet ni vad ? JAG SKA KLARA DETTA. Det ska jag. Får också hjälp utav världens bästa Klint, som är asgrym på matte, tack tack och tack min fina bästa vän. åååh, tack!
Annars rullade dagen på som vanligt och inte mycket hände. Chillade lite hos Millan, käka muffins och sminkade ooch fixade hennes hår typ. eftersom hon tydligen skulle på någon fest ikväll, kulkul  
Själv ska jag sitta hemma och spela gitarr hela kvällen, blir grymt.
Började läsa boken igår som jag visade, och ja, den är bra. Den handlar om en tjej som växer upp med en mamma som misshandlar henne och sånt. Den är hemsk, men ändå kan man inte sluta läsa den. Ska berätta mer om vad jag tycker när jag läst klart. 
    

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards