feliciasmakeup

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Felicia * - 19 oktober 2011 17:33

Lilla Millan steg nyss innanför dörren. Stackaren hade paddlat i skolan och var helt dyblöt. Hon satte sig under täcket och jag fixade lite varm oboy till henne. Spelade lite gitarr och sjöng en stund, sen sov hon gott. Nu ligger hon och sover fortfarande, hehe söt. Klockan 7 börjar träningen nere på se-vallen och jag tror att vi båda två är lika nervösa. Hihi. 

Söt tjej som har två olika färg på raggsockarna, hiho.
   

Av Felicia * - 19 oktober 2011 15:36

Tja. Glada tjejen här igen !

Hur mår ni ? Är allt bra ?
Själv mår jag himla bra. Sminkningen i skolan failade, grundämnena går skit och det regnar. Men ändå, livet leker. Hihi

Idag ska jag tydligen ner och lira fotboll med tjejorna igen, får väl se hur det går. Om ryggen håller och allt det dära.

Kollade på lite gamla bilder alldeles nyss, och såg mitt långa hår. Haha, tur att jag gjorde dreads. Håret var ju långt som fan, det fattade jag inte då. Saknar dock att kunna platta håret när man fryser och känna det varma håret lägga sig på ryggen. Aja, jag får nöja mig med att platta mina dreads.

     
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards