feliciasmakeup

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Felicia * - 25 oktober 2011 20:01

Till en början kan ju berätta att min kväll igår inte var det bästa man kunde tänka sig. Gick därför och la mig tidigt och somnade med tårar, kan man ju kanske säga.

Var inte med Hannes idag heller. Jävligt synd faktiskt. 


Har ni tänkt på när man känner att livet är sådär orättvist att man bara vill vända uppochner på jorden så att allt blir bra ? Eller har ni känt känslan när man vill somna och inte vakna igen förrän om tusen år? När man hoppas att natten är tillräckligt lång så att alla problem har löst sig när vaknar.
Eller känslan då man vaknar upp och inser att saker är precis som det var igår, om inte sämre.  Och att man måste ta itu med problemen idag istället. Och när man sedan inser att man inte kan göra något åt saken idag heller. Det är jobbigt. När man vet att man måste kämpa för något så mycket. Men det ska jag. Jag ska kämpa tills jag stupar. För jag vet vad jag vill. Let's fight.

Nej, förlåt att allt blir så djupt hela tiden. Men det är så himla skönt att få skriva av sig ibland. Och kanske möjligvis hjälpa någon fin själ därute som känner likadant. 

 
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards