feliciasmakeup

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Felicia * - 29 oktober 2011 14:38

Men ååååååååååh, hittar ingen bild på Idol-Moas frisyr men ni får nöja er med att jag förklarar. Alltså, ni som såg idol igår vet ju vad jag menar. Om ni la märkte till hur hon såg ut. Jag tyckte iallafall att hon var skitsnygg, speciellt i håret. Hon hade en inbakad fläta på sidan, som fortsatte till baksidan av huvudet, där de hade knutit ihop en dread från "luggen" och satt runt de utsläppta dreadsen. Okej, jag ger upp.. det gick inte att förklara, men det var skitsnyggt iallafall. Detta inlägget blev lite knasigt nu när jag inte har någon bild att visa och inte kan förklara, men ah. Kan visa i mitt hår någon gång så ni fattar vad jag menar !

Idag vaknade jag vid runt 6 och gick upp för att käka frulle lite innan träningen. Träningen gick väl bra, känner dock att jag inte riktigt kommit in i fotbollen än igen. Så vi får se hur det blir och hur det går. 

Idag ska jag och mina två kära storebröder och lilla mammi dra och bowla någonstans. Sen ska vi tydligen käka lite kyckling eller något sånt gott, blir grymt. Synd att jag är så sjuuuuukt dålig på bowling, haha.

Älski halsbandet ^^
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards