feliciasmakeup

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Felicia * - 3 november 2011 21:36

Tjadär


Förlåt mig, jag kom på att jag aldrig berättade att jag skulle dra till varberg häromdagen. Men ah, jag och Jennu kände att vi inte orkade vara kvar här så vi åkte ner en liten tripp och hälsade på min mormor och morfar. I tisdags kom jag hit och ställde mig utanför dörren och plingade, knackade, ringde och smsade. Men nepp, dödens tystnad överallt. Sen funderade jag en stund på att hmm, ska jag gå hem eller vad händer nu ? Då plingade jag ett såkallat "dubbelpling" och japp, där stog Jennu och hade inte alls hört att det hade varit något liv därute. Men ah, vi gick upp en väldans tidigt på onsdagmorgon och det var la ganska svårt. Med tanke på att NÅGON inte riktigt vaknar av sitt alarm. Men ah, sen stressade vi en hel del och insåg sedan att vi hade ganska lång tid kvar tills bussen gick. Så ah, några toabesök och sånt och sen satt vi på bussen in till stan. Vi köpte lite donken som vi kunde käka till frukost och så begav vi oss till tåget. Väl framme i varberg hade mormor fixat pannkakor, och det var ju gott kan man ju säga. Sen var vi rätt trötta, så ah.. vi sov ett par timmar innan morfar och min storebror kom inspringande och så var det tydligen käk, IGEN. Resten av våran lilla tripp gick mest ut på att äta, kissa, skratta och ta bilder. Endel godiskäkande blev det väl också. 
Idag så åt vi, igen. Och sen åkte vi hem. Och det var då väldigt gosigt att åka tåg när det var mörkt ute. Sen att kissa på bion är också rätt okej. För att sedan stå på en busshållsplats och känna massa regndroppar mot ansiktet, och bara typ.. försvinna. Det var skönt. Riktigt värt.


   
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards