feliciasmakeup

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Felicia * - 9 november 2011 16:31

På ett sätt är det faktiskt bra att inte må överdrivet bra. Låter säkert jättekonsigt när jag säger så. Men alltså, nu när jag känner att jag inte riktigt har någon energi. Det är då jag gör så himla mycket saker som man borde, men som man aldrig orkar göra annars. Jag har pluggat matte, jag har städat, jag har lagat mat, och ah.. ni vet såna dära grejer som behövs att fixas. 

Alltså ingen som läser det här, kan förstå vilken ångest jag har för detta hemska skolfotot. Alltså mitt skolfoto blev hemskt. Och det värsta är att typ alla friskolor kkan se den bilden. Jag lovar, jag skäms. Så hemskt är det. Jag sitter typ skitrak i ryggen, men kläder som jag aldrig annars använder och känner mig helt.. usch och blä helt enkelt. Men jag måste sluta tänka på det, känner jag.  

Idag ska jag dra ner till träningen. Känns ju bra. Ännu en vettig sak att göra. Ska jag vara ärlig hade jag hellre träffat Jennu. Men that's life. Ska nog träffa henne snart ändå, hoppas jag. För alltså.. nä.. måste bara det. Det bara är så. That's my lifestyle lixom. Helt grymt bra.


Och bara för att jag är så himla ful nu tiden, så får ni en bild som Jennu tog på mig i varberg. Hihi.


 
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards