feliciasmakeup

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Felicia * - 24 november 2011 20:14

Åh, idag gjorde vi håruppsättningar i skolan. Och jag blev så grymt inspirerad av den snygga uppsättningen som Emma lyckades göra på mig. Jag satte mig därför här och sökte lite på google. Titta här. Blir så grymt inspirerad. Vill att mina ska bli lite längre nu, åååh. 
 
       

Av Felicia * - 24 november 2011 19:09

Vet ni vad ? Jag är så glad att Jennu är så himla söt. Idag hade jag haft matteprov till klockan halv 5, var trött och orkade ingenting. Hungrig var jag också efter att bara ha ätit lite sladdriga pannkakor i skolan (I-landsproblem). Men då kommer Jennu där utanför min skola och vi ska äta på donken. Vad är bättre ? en grym vän på ett grymt käkställe ? Så himla gott var det. Och vi satt och skrattade åt folk som pratade roligt. Vilket jag inte hörde, men jag skrattade åt att Jennu skrattade, typ. Haha. Efter vårat besök där så gick vi och köpte godis för att sen dra till mammas jobb och få skjuts hem. Riktigt bra!

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards