feliciasmakeup

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Felicia * - 25 november 2011 20:40

Tjaaaaaa bro !
Idag har jag träffat familjen Töllborn. Så himla härligt. Dessa människor är ju bara så sjukt underbara. Det var riktigt härligt att ligga på sängen och bara snacka med Josefin. Så himla härligt. Vi ses så sjukt lite, men vi borde egentligen träffas varje dag. Ibland känns det nästan som om vi vore systrar. Vi har ända sen vi var små, lekt och haft det så sjukt bra. Rödhåriga har vi lixom alltid varit och även om vi bor på avstånd så kan inget slå oss lixom. Du är så sjukt jävla bra. Och jag älskar dig så himla mycket. Tack för att du gör mitt liv så himla bra. När jag    kommer upp till er en sommar, då ska vi fan göra motala osäkert. Puss på dig, du är väldigt mycket för mig. 

   


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards