feliciasmakeup

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Felicia * - 27 december 2011 20:01

Jag är så glad. Jag är så glad och så lycklig. Jag menar, alla hade varit det om dom hade haft en vän som jag har. Nu kan jag avslöja att det var Klint som jag var med idag. Hela dagen har vi bara busat och skrattat ihjäl oss. Jag har blivit ihjäl kittlad 58 miljoner gånger typ. 
Vi hade tänkt att gå på bio, den där nya roliga stig helmer filmen. Fast vi sket i det iallafall tillslut. Vi kollade på slutet av ungefär fyra filmer på teven och kanske två halva eller något i den stilen. Så roliga var dom filmerna. Vi satt lite vid datorn och kollade på fula människor på facebook, haha. 
Och så var vi ute och gick med våra mysiga hundar. Kul att dom typ älskade Klint och sket totalt i mig. Haha. Sen pötte, eller förlåt.. knuffade, (som jag fått lära mig idag att det heter)  vi runt varandra på marken. Eller i gräset. Synd att det inte var snö, det hade varit aaaskul. 
När han skulle hem med bussen så blev allt helt plötsligt så tråkigt igen. Jättedeppigt var det att ge honom den sista hejdå-kramen. Nu kommer vi inte ses på hur lång tid som helst. Så himla tråkigt. Jag har nog inte haft såhär galet kul sen i somras eller något sånt. Ni vet när man lixom är så himla glad och bara skrattar var och varannan sekund. När man känner att alla problem bara svävar ovanför molnen och som om solen strålar fastän den inte ens syns. Så kändes det idag. Jag och en av mina allra bästa vänner. Så chill, så härligt och så sjukt jävla kul. Alltså ni kan inte ens förstå hur glad jag känner mig för detta. Tack Klint, för att du drog hit idag. Du är grym polaren !

   

Av Felicia * - 27 december 2011 10:58

Hajhopp.


Förlåt för att jag inte bloggade igår. Mikaela sov hos mig natten till igår. Vi åt mat och vi åt mat och vi åt mat. Ganska mycket mat helt enkelt. Sen så trodde vi att det blev inbrott också. Fast det blev det inte som tur var.  Sen när vi vaknade någongång typ aaaas sent så åt vi lite frukost, som vi gjorde rätt ofta som sagt. Sen kände hon för att bli sminkad lite. Så då fick jag ta fram mina sminkgrejer och sminkade henne med rasta-färgerna och grejer. Det var ju kul. 

Sen kom Sassa hit en stund med sin söta lilla röda bil. Glad för att hon fått sitt körkort. Så vi satt och snackade massa gamla minnen och grejer. Sen körde hon mig till Amanda och vi åt mat, haha. Jääääävlar vad tjock. Sen för att få lite motion så gick vi typ 4 meter med hennes hundar. Vi hade det skitmysig. Aj lajk henne.

Nu är jag med en liten pluuuuutt vid namn någonting som jag inte tänker säga. Moahahahahahahahaha 

Och så höll jag i en gitarr :ppppPpppPPpppp
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards