feliciasmakeup

Alla inlägg under januari 2012

Av Felicia * - 31 januari 2012 10:01

Haj på er fina människor !

Vet ni vad som hände igårkväll ? Jag blev moster !
Min storasyster fick en liten grabb vid namn Casper. Jag har inte träffat den lilla killen än, men jag har fått en bild på honom. Jag älskar honom redan. Jag tror att jag nästan är lika glad som min syster och Daniel. Waaah, ni fattar inte hur mysigt det är.

Jag ska också träffa Julia någongång i veckan. Antar att vi bara ska chilla, typ snacka och så. Saknat henne hela sommaren, på ett sätt. Så ja, förmodligen käkar vi lite glass också. För det tycker vi är gott.
Kanske ska vara med Mike också. Fast det vet han inte än. För jag har inte sagt det till honom. Han kan ju göra en egen pizza till oss, för det är han bra på. Typ full med matolja. haha, så go !
Jag ska nog också träffa Mikaela. Som jag inte har träffat på typ åratal. för ingen av oss kan typ någongång. Men denna veckan ska vi allt göra det !

Och nu - nu kan jag NÄSTAN lova er.. att jag fixar mina dreads i helgen. Alla tjatar på mig hela tiden om att jag måste göra det. Och JAG VET. Jag vet. Så i helgen, då ska dom fixas. Förhoppningsvis.

 

Av Felicia * - 30 januari 2012 18:57

I love you, my darling. Thank you for sharing almost 9 years in school with me.  You make my days and I can't other than love you. 

   

Av Felicia * - 30 januari 2012 17:47

Hej smockar. 
Tack för att jag fick lite svar på vart jag kunde köpa mina nya kläder. Tack, tack & tack !

Men nu är det så att jag faktiskt behöver lite mera hjälp. Det är såhär - Jag ska skaffa mig en dator. Inte för dyr. Verkligen inte för dyr. Den ska kosta runt 5000.  Så.. ni som är värsta pro på detta kan väl snälla hjälpa mig med bra tips ? Jag skulle bli lika glad som en banan är gul, jag lovar er !

Och så en liten mongobild på mig. Bara för att jag hade lila ögonskugga o,O
   

Av Felicia * - 29 januari 2012 17:38

Jag vill ha både kepsen och tröjan. Någon som vet vart man får tag på såna ?   
Waaaah, hjälp mig rååååå !
     

Av Felicia * - 26 januari 2012 19:46

Dagen var dom de flesta andra torsdagarna nuförtiden.
Fick stå på bussen - hade svenska - sov på engelskan - åt knappt - köpte energidricka - klistrade papper

Tänkte bara meddela er här nu att det förmodligen inte blir några inlägg på ett tag. Min storebror flyttar till stan imorgon och tar med sig datorn. Det gör att jag och min familj får leva utan dator. Jag kanske möjligtvis bloggar i skolan eller hemma hos någon filur lite då & då. Men ah, så ligger det till.  

Livet blir JÄVLIGT stort. Fult, dåligt och utan betydelse ungefär. 
Ja, jag är sur idag. 
   

Av Felicia * - 25 januari 2012 18:21

Hej folket.

Idag skulle jag och Amanda intervjua en tjej till vårat skolarbete. Vi skulle till en frisörsalong som heter Hair People. Det blev en hel del spring och galenheter innan vi väl hittade fram. Väl där så gick det jättebra och det var faktiskt väldigt mysigt. Efteråt så drog vi till ica och köpte energidricka till mig. Sen hade vi bara idrott innan vi slutade för dagen. Rätt go dag om jag får säga det själv. 

Vi fick även reda på idag att min mentor har sagt upp sig. Väldigt tråkigt faktiskt! 

Jag måste bara säga att jag är väldigt lättad. Det känns så skönt dethär med mitt godisförbud. Som ska hållas i ett år. Och eftersom ganska många har frågat så svarar jag nu att NEJ-Jag får inte pengar för det. Jag gör det som ett löfte för mig själv och inte för någon annan. Ni som vet med er att ni käkar mycket godis, försök med godisförbud. Börja med bara några månader som ett mål. Det behöver ju inte vara ett helt år. Ni kommer att vara galet stolta över er själva sen. Tro mig. 

Livet kämpar på som vanligt. Morgnarna är trötta, dagarna är trötta & kvällarna är trötta. Det är mörkt ute på morgnarna, på dagarna & på kvällarna. Det är kallt ute på morgnarna, dagarna & kvällarna. Ja, så som det ska vara på vintern. Typ. 

   

Av Felicia * - 24 januari 2012 19:29

Vi sitter här och myser. Ska spela alfapet nu. Sen ska vi sova som två grisar. Imorgon har jag sovmorgon till typ tio. Blir skitbra att få sova lite. 
   

Av Felicia * - 24 januari 2012 09:29

Hajpåer.
Igår kunde jag inte blogga för jag var hemma rätt sent. Tyvärr kan jag inte berätta för er vad anledningen

var. Man kan väl kalla det för ett hemligt uppdrag eller något i den stilen. Jag hade iallafall världens bästa dag och kväll, med någon som är så awesome att jag dör. Jag dog många gånger igår, kom vi fram till. Yao.
Jag fattar verkligen inte hur man kan ha så många olika känslor på en och samma dag. Igår var jag både ledsen, glad, överlycklig, deppig, neutral & ja.. ni fattar själva. Hur går det till egentligen ? Fattar noll.


Efter ganska många dåliga dagar så känns det lite bättre nu. Fastän jag fick reda på igår att mina nästa 2 år inte alls kommer att bli så bra som jag hade hoppats. Jag får helt enkelt fortsätta med att leva i denna sjukt tråkiga värld. Just nu pallar jag inte ens att bry mig, har alldeles för mycket annat att tänka på. So let's just keep goin' bro. Eller något sånt.

Jag saknar sommaren. Alldeles för mycket.                  
     

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards