feliciasmakeup

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Felicia * - 1 januari 2012 16:59

Hejsvejs. 
Ja, nu är det den första januari 2012. Känns helt okej om jag får säga det själv.  
Igårkväll var ju som sagt Zara här hos mig. Vi tog massa bilder, som ni såg igår. Det var hur kallt som helst, vilket förklarar våra stela miner, haha. Sen så åt vi riktigt god mat, så god att när vi hade ätit färdigt så nästan rullade vi in i mitt rum. Där satt vi lite vid datorerna, redigerade bilder och väntade på efterrätten. Till efterrätt så käkade vi chokladpudding och grädde. Det var hur gott som helst. Och jag skojar inte när jag säger att jag kände mig lika tjock dom det största berget i världen. Vi bestämde oss för att skåla in det nya året med min kusin och hans familj. Vi skulle titta på massa raketer och sånt. Vi gick till min kusin som bor i närheten, där var det ganska mycket folk. Vi gick ner till en äng, där deras granne hade 30 gäster. Så där skålade vi in år 2012, med massa fina människor, en del glada över att bli ett år äldre, och en del inte lika glada över att bli ett år äldre. Det var hur mysigt som helst. Efter att vi hade varit där en stund, så åkte vi hem med min morbror och hans fru. Vi fick inte plats i bilen allihop, så pappa fick ligga i bagageluckan. Han kom nästan inte ut sen, haha. Vi kom hem till mig och satt och pratade lite, mamma och pappa kollade lite på tv och jag och Zara satt på mitt rum igen. Jag försökte stämma min gitarr med hennes gitarrstämmare som hon hade tagit med sig, men det gick inte så jättebra. Den låter fortfarande som jag vet inte vad. Är det någon som läser här som har värsta skills på att fixa sånt, så säg till. Jag är i nöd
Sen kom pappa in med chips och ostbågar och goda saker till oss. Vi åt upp alltihop, asgott. Sen någon gång vid halv fyra gick vi och la oss för att sova. Vi sov ända till klockan 3. Och jag skojar inte, klockan 3! 
Jag har aldrig sovit så länge i hela mitt liv. Inte ens när jag har dygnat har jag sovit så länge. Helt sjukt. Det började lixom bli mörkt när vi gick upp. Det var mörkt när vi åt frukost, hallå ?!
Zara åkte hem ungefär vid 4 idag. Men jag måste verkligen säga tack så jättemycket för att du ville fira nyår med mig. Det var hur mysigt och bra som helst. Vi har gjort det förut, och förmodligen kommer vi att fira det någon gång igen tillsammans. Tack så jättemycket. Jag älskar dig !

 
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards