feliciasmakeup

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Felicia * - 8 januari 2012 12:21

Hej på er!
Det är tyvärr något fel på min kamera, går inte att lägga in alla bilder som jag har tagit under dagarna i Motala. Jag har iallafall haft det hur mysigt som helst, som alltid när jag är där. Vi har egentligen inte gjort så mycket, mest gosat med tre fina vovvar, varit på kalas, kikat bio och sånt mysigt. En dag var vi ute och fotade dom fina hundarna, men jag kan ju som sagt inte visa er. Som vanligt var det skit tråkigt att åka därifrån. Saknar redan att somna klockan 4 på natten och gå upp klockan 1 på dagen. Vi hade det då allt väldigt bra. 
Nu är jag tillbaka till verkligheten, människorna, familjen, skolan och allt sånt. Ibland önskar man att någon dag blev olik den andra, men så är det självklart inte, inte i mitt liv iallafall.
Ni får väl ha en bra dag antar jag, för det ska jag faktiskt ha. Så det så.

Jag saknar dig..
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards