feliciasmakeup

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Felicia * - 9 januari 2012 14:24

I remember the first time you looked me in the eyes,

I saw you smiling and I smiled back. 
I remember the first time you told me that i look good,

and what would I say ? I found no words.


That was the past,
but now, let's move on. 
Will you be my boyfriend ? 
That's all I want.. 
I'm 16, and you're **, but i'm in love.
So damn in love. 

And what about the future ?
Are we still in love ?
If I can guess, the answer is nothing else but yes. 
And you, you belong to me. 
And I, I belong to you.

För att jag tycker om en person, så mycket att det nästan gör ont. En person som är värd så mycket mer. En person som jag aldrig skulle lämna, varesig det är snö eller regn. Eller åska eller storm. Jag ska göra allt för dig. Allt som står i min makt. 


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards