feliciasmakeup

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Felicia * - 18 januari 2012 18:29

Någon som vill mysa med mig ? Mjukisbyxor är isåfall ett måste. Tedrickande om man tycker om det, annars kan man få något annat att dricka. Ett måste är att tycka om bullar, annars går det inte. Någon som stämmer in på denna mysfaktorn ?
 


 

Av Felicia * - 18 januari 2012 15:18

Hej, jag heter Bengt och jag jobbar i en knappfabrik. Jag har fru, men inga barn. Och en dag sa min chef till mig, hörru Bengt, är du ledig ? Så tryck på knappen med din högra hand. 
Eller något liknande.  

Igår efter skolan så mötte jag upp Jennu vid södra. Det tog en stund att hitta varandra, men det gick tillslut. Vi sprang till ica pch köpte chips. Sen sprang vi tillbaka till södra och sa hejdå till någon människa där. Vi drog hem till Jennu och drack te, som vi alltid gör. Sen åt vi varma mackor, hur mumsigt som helst. Och eftersom vi hade sovmorgon idag så låg vi uppe och åt chips och kollade på vänner inatt. Tillslut somnade vi båda två, fast har ingen aning när det var. 
Hade världens sämsta sovmorgon, där klockan ringde när den inte skulle, storebrorsan ringde och jag var vääääldigt trött. Vi drack te även imorse innan vi sprang till bussen, som ändå var sen. Vi båda hade mjukisbrallor i skolan också. Hur gött som helst !


Ikväll ska jag kanske åka och kolla på handboll med mamma och Tobias. Annars ska jag väl städa mitt rum och äta massa apelsiner och bullar.


Snodde en bild från snuttens facebook. Med tanke på att alla mina bilder är borta.
Jennu i sitt rätta jag iallafall.
 
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards