feliciasmakeup

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Felicia * - 20 januari 2012 20:15

Min dag startade så dåligt det bara kan. Bussen som går från fritsla ska varannan timme gå igenom kinnarumma, så där stog jag och min granne och väntade. Vi insåg efter en stund att bussen var väldigt sen, men det är inte så ovanligt vad gäller västtrafik. Efter ett tag så får jag ett sms från Majkie, där han skriver att bussen tydligen glömde att åka in i kinnarumma. Folk sa till busschauförren men han struntande i det. Mamma fixade så att jag egentligen skulle åkt taxi, HELT ENSAM. Det hade jag aldrig vågat. Men det slutade med att dom skickade någon annan random buss som jag fick sitta på. Utstirrad av alla arga människor som var morgontrötta.

Efter skolan så drog jag med Amanda till någon konstig optiker. Där provade vi både snygga och fula glasögon. Det var faktiskt väldigt roligt. Vi stannade till på ica maxi på hemvägen för att köpa massa god mat, chips och dipp. Fettosar. Vi lagade potatisgräting och kött, eller ja.. Amanda gjorde det. Jag smsade mest. Resten av kvällen ska vi mest tjocka oss framför tv:n och prata massa skit. Som ni inte får veta!

Vi kände för att bjuda på lite gammalt 

       

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards