feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Lilla Casper ♥

Av Felicia * - 31 januari 2012 10:01

Haj på er fina människor !

Vet ni vad som hände igårkväll ? Jag blev moster !
Min storasyster fick en liten grabb vid namn Casper. Jag har inte träffat den lilla killen än, men jag har fått en bild på honom. Jag älskar honom redan. Jag tror att jag nästan är lika glad som min syster och Daniel. Waaah, ni fattar inte hur mysigt det är.

Jag ska också träffa Julia någongång i veckan. Antar att vi bara ska chilla, typ snacka och så. Saknat henne hela sommaren, på ett sätt. Så ja, förmodligen käkar vi lite glass också. För det tycker vi är gott.
Kanske ska vara med Mike också. Fast det vet han inte än. För jag har inte sagt det till honom. Han kan ju göra en egen pizza till oss, för det är han bra på. Typ full med matolja. haha, så go !
Jag ska nog också träffa Mikaela. Som jag inte har träffat på typ åratal. för ingen av oss kan typ någongång. Men denna veckan ska vi allt göra det !

Och nu - nu kan jag NÄSTAN lova er.. att jag fixar mina dreads i helgen. Alla tjatar på mig hela tiden om att jag måste göra det. Och JAG VET. Jag vet. Så i helgen, då ska dom fixas. Förhoppningsvis.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards