feliciasmakeup

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Felicia * - 28 februari 2012 18:33

Please forgive me, I know not what I do
Please forgive me, I can't stop loving you
Don't deny me, this pain I'm going through
Please forgive me, if I need you like I do
Please believe me, every word I say is true
Please forgive me, I can't stop loving you

Jag antar att ni har hört den här låten i en reklam på tv.  Tror att det är onoff eller elgiganten typ. Jag sökte iallafall på den imorse när jag lyssnade lite på spotify. Och jag insåg att den versionen som Bryan Adams gör är faktiskt grymt bra. Helt klart en ny favvo ! 

& bara för detta så får ni en ny gladisbananis bild på maaaaaaaaaaaaaaaj !
   

Av Felicia * - 28 februari 2012 06:45

Här sitter jag vaken klockan 7 på morgonen, trots att jag börjar skolan vid 10.50. Igår somnade jag hur tidigt som helst, vilket var riktigt gött. Det var dock ett helvete att gå upp. Jag hatar verkligen att gå upp på morgonen nu. Det är fan det värsta jag vet. Att behöva ta av sig täcket - för att börja frysa - för att veta att man MÅSTE gå upp till en seg och ful värld - för att träffa tråkiga människor - för  att ha ångest - för att behöva förklara sig - för att plugga. Blö. 
Nu för tiden gör jag verkligen ingenting heller. Jag vaknar på morgonen, jag går till skolan, jag åker hem & tränar för att sedan sova. Som världens tråkigaste jävla människa. Vilket jag iochförsig är just nu, men ändå. Jag försöker lägga ner min energi, men det går inte när folk inte gör likadant. Så nu skiter jag faktiskt i det. Jag får väl  helt enkelt vara en jävligt tråkig person. Vem fan bryr sig ? Inte jag iallafall. Inte om det. Jag bryr mig om viktigare saker än folk som inte tar sig tid att förstå

JAG SAKNAR  MITT HÅR.

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards