feliciasmakeup

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Felicia * - 18 mars 2012 23:00

Lyckan som under denna dagen har rusat igenom mig har varit underbar. Jag undrar hur länge den härliga känslan håller kvar sig, men just nu ska jag bara leva. Leva i nuet. Och imorgon ska jag träffa min allra bästa vän, och jag längtar redan. 

Tänkte att ni kunde få se en bild på mina nya brallor också, som är så tighta att dom redan håller på att spricka. AWESOME
   


 

Av Felicia * - 18 mars 2012 07:09

"Saknar dina kramar, saknar allt med dig, känner mig så jäkla ensam utan dig. Vänner kan inte fylla din plats, ingen kan de. För liksom jag är jätte kär i dig. och jag tkr du är helt underbar. Dina dreads i solen får till och med sten att bli mjukt. Detta är min historia hoppas den aldrig tar slut. Detta är viktigast för mig, för ja, du är tjejen jag älskar. Även fast vi inte är ihop så känns de ändå som att du är min flickvän och jag saknar dig."



Jag sitter hemma på mitt rum, skriver låtar om dig och känner klumpen i magen. Jag får samtal om jobbiga saker och jag känner mig sviken en gång till. Jag känner mig så ledsen och ensam. Så liten och dålig. Och detta är inte första gången du har fått mig att känna såhär. Det är inte första gången du har låtit mig stanna här helt själv, fastbunden i mina egna sorger. Jag har hela tiden trott att jag kan klara mig på egen hand. Att jag inte behöver någon som ser efter mig och löser mina problem. Men så fort du är borta så fattar jag. Då fattar jag att du är den enda som förstår. Du är den som lyckats få mig att skratta även i de allra jobbigaste stunderna. Du är den som kramat om mig när jag har känt mig rädd. Jag vet också att jag är den enda som lyckats få dig på andra tankar. Den enda som lyckats att förstå varför och hur du känner. Jag har fått dig att le när du varit ledsen. Jag vill fortsätta att få dig att le. Jag vill hjälpa dig med ditt liv. Jag vill vara ditt allt. Jag vill vara den enda. Inte en av de andra 8 stycken. Jag vill vara den enda som är din, den enda som ska få hålla din hand och den enda som ska få kyssa dig. Den enda som pratar om dig och den enda som kan säga att "han är min". Tyvärr är det inte så, & jag vet inte om det kommer att kunna bli så. Jag tror inte att jag klarar av att leva i någonting sånt här, där jag inte får ha dig för mig själv. Kanske ska vi gå varsin väg. Eller kanske ska vi hålla ihop. Bara du och jag. Jag vet inte. En andra chans.. finns det verkligen plats för en tredje ?
Jag älskar dig alldeles för mycket. Alldeles för mycket för att förlora dig. Jag önskar att vi inte lärt känna varandra, för då hade jag inte förlorat mitt liv. Eftersom jag då aldrig skulle fått uppleva mitt liv heller. Du är mitt liv, mitt allt. Det är synd att jag inte är ditt också.


 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards