feliciasmakeup

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Felicia * - 19 mars 2012 22:54

Tänkte bara visa en grej här som jag kom på att jag glömt av !
För ett tag sen så var det en tjej vid namn Susana som kommenterade här på min blogg och undrade om hon fick måla av en bild på mig. Hon är ifrån Mexico och att hon hittat min bild tyckte jag var väldigt roligt. Här är resultatet från denna roliga händelse. 
Det vore kul om ni kollade in lite andra grejer som hon målat också - http://www.dibustration.tk/ !
Man kan också gilla henne på facebook - http://www.facebook.com/Dibustration

Here I am, i målad form.

   

Av Felicia * - 19 mars 2012 21:24

Ni insér inte vilken härlig dag jag har haft idag. Jag har käkat en hel del för en gångs skull. Kakor, mat och knäckebröd. Hur gott som helst. Tur att jag fick dela denna goda mirakel-mat med lilla Kennu. Vi satt och myste hemma hos mai med cola, sprite och annat sånt mums. Vi eldade i våran öppna spis för att det var kallt som gatan här inne. Imorgon ska jag elda så fort jag kommer hem från skolan så att det är varmt hela kvällen. Kommer vara galet bra alltså. 


Imorgon väntar också en fin dag. Förhoppningsvis. 
 Myser i våra tjockiströjor hela dagen lång 
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards