feliciasmakeup

Alla inlägg under mars 2012

Av Felicia * - 14 mars 2012 20:12

Jag sitter på mitt rum & kämpar med en engelska grej som ska vara klar imorgon. Meningarna som jag så lätt försöker att bygga upp - de blir inga riktiga meningar. Det blir bara geggamojja av alltihop. En stor fet klump fyllt av ingenting alls. Så går det för mig just nu. Vad gör ni ? Något kul ? Dricker te ? Äter köttbullar ?

Jag känner mig som ett mongo,
lika ful. Så nice !
   

Av Felicia * - 14 mars 2012 17:04

Here I am, watching you burn in flames. 


Naj, men tjenare på er!
Jag hade som jag sa igår en grymt bra start på dagen. Tog en springtur på en timme, vilket var hur gött som helst. Sen hade vi en grymt chill dag i skolan. Idrotten bestod utan av göra hjärt och lugn-räddning på "mini-Anne". Det kändes lite crazy faktiskt, men det var fett kul. 
Efter skolan köpte jag mig mina fina vita brallor, i hopp om att Millan skulle hängt med. Jag hade kul ändå iförsig, med några andra asgrymma personer. Ni får inte veta vilka, för jag älskar att vara lite hemlighetsfull. Sen väntade jag på mamma och vi shoppade lite till henne, igen. Sen träffade jag älsklingsplutt-Jennu vid bussen. Jag ska ringa henne ikväll och prata så länge som möjligt. Plus att vi kanske ska ses på måndag, sitta ute i det härliga vädret och bara mysa. Kan förmodligen köpa lite glass också. Kommer att vara GRYMT


Den här bilden är till en väldigt fin person. Som luktar gott. Och som är hur snygg som helst. Som innerst inne är världens finaste person & som jag älskar av hela mitt hjärta. Ge mig din kärlek. Snälla. 
   

Av Felicia * - 13 mars 2012 18:53

Mina ben skakar just nu som asplöv. Min mage känns som om den har fått en jävla massa tegelstenar kastade på sig. Axeln är heeelt kaos. Verkligen helt totalt ur funktion. Min ena tånagel som har varit blå i typ ett halvår, den är halvt av. Vilken gör galet ont. Pain x1000. Jag har kliande utslag över verkligen HELA benen. Det går helt enkelt inte så bra nu. Men vem fan bryr sig? 


Ursäkta mitt lilla avreagerande här ovan. Jag kom precis ut ur duschen. Innan det så hade jag ett rejält fyspass med grymt hög musik. Det var gött. Riktigt jävla gött. Imorgon har jag sovmorgon, som vanligt. Det innebär att gå upp klockan 6 för att ta en springtur. Träna bort träningsvärken som man tydligen ska göra. Det kommer att bli en grymt bra start på dagen. I följd av en förhoppningsvis lika bra dag som den ska börja. 

Nu ska jag dricka vatten, så att jag återfår min energi. Jag kommer också förmodligen att somna riktigt tidigt idag. Så att jag vaknar pigg och glad imorgon. Livet leker. Hemska lekar. 

 
 








Av Felicia * - 13 mars 2012 07:09

Klockan är 07.10 & jag är vaken. Känns bra faktiskt. Trots att jag börjar om ungefär 3 timmar. Idag ska bli en bra dag, för det har jag bestämt. Musiken ska uppfylla mina drömmar. JAG ska uppfylla mina egna drömmar. Bara för att jag är jag. Felicia lixom. 


Hello, my name is ananas and I want to be a part of juice. 
   

Av Felicia * - 12 mars 2012 19:15

Sitter här i denna vackra lilla stuga och lirar gura. Just nu försöker jag mig på "you're the one that i want" med Angus och Julia Stone. Jag kan väl inte påpeka att det går förjävla bra, men ska snart ta en paus och dricka lite te för att samla nya krafter. Förövrigt så är låten helt galet fin & jag önskar att jag kunde göra den precis lika bra. Får väl förvandla mig till typ hon dära Loreen eller något. Vinna melodifestivalen och vara världens pro. Eller nej - jag klarar mig såhär

Lyssna och lär. Det här är bra musik det. 
 

Av Felicia * - 12 mars 2012 17:20

Tja !


Igår var en bra dag. Jag och min syster hade det mys, vi plockade lite i huset och mest chillade. På kvällen så åkte jag hem till min goa polare Zara och sov där. Vi åt mackor och drack oboy, det var hur gott som helst. Sen satt vi mest och snackade, spelade tetris och skrattade åt roliga skämt.

Imorse blev jag väckt av världens finaste människa. Det var bra. Jag hade sovmorgon och gick till skolan vid 10 ungefär. Zara var ledig så hon kunde bara fortsätta att sova. Trevligt värre !
Tack min fina bejbi för tiden. Det är så härligt att vara med dig, med tanke på att vi knappt ses längre. Du är grym


Nu ska jag ta mig i kragen och städa iordning i vårat lilla hus. Vi ska ha kalas för mammi på fredag och då måste det ju vara fint. Min helg kommer bli den bästa någonsin, så jag längtar. Fastän det bara är måndag änsålänge (a)


Klippte sönder pappas gamla jeans-jacka igår. Mysfaktor att ha den som väst nu till våren 
   

Av Felicia * - 11 mars 2012 10:30

För en liten stund sen så ropade mamma på mig att jag skulle kika ut genom fönstret. Det jag ser då är att min lilla katt har ställt sig uppe på isen och "täcket" på våran pool. Han var så himla söt och stog och jamade på mig !

 Titta, är han inte världens sötaste ? 
   

Av Felicia * - 10 mars 2012 20:22

TjabbaTjenaMittbena !

 Idag har vi haft en hur mysig dag som helst. Jag, min storasyster, mamma och pappa. Först var jag och Johanna ute och gick en promenad med vovvarna. Efter det satt vi inne och drack te och mölade i oss massa goda kakor. Sen började hon rensa massa kartonger som har stått uppe på våran vind. Vi hittade massa gamla saker sen hon var liten. Mysigt värre faktiskt. Efter det så åt vi mat,(pommes och lövbiff). & nu ska vi precis käka cheesecake. Vi har alltså käkat hela dagen. MATMATMAT
Med tanke på att Johanna ska sova här, så lär vi äta massor inatt också. Massor med kakor och gottigheter. Imorgon behöver man nog träna lite dock. Med tanke på att jag inte gjort det på några dagar nu. Och efter all denna maten så.. ja.. ni fattar själva. 

 Vi är mongo. Vi vet
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards