feliciasmakeup

Alla inlägg under april 2012

Av Felicia * - 30 april 2012 13:25

Trots att vi hela våran uppväxt har bråkat, slagits & vissa dagar ogillat varandra mer än någon annat - så är du en av de bästa i mitt liv. Att ha en storebror, som endast är ett år äldre än sig själv är som att ha en bästa vän för livet. När vi var små så var det alltid vi två som gjorde allting tillsammans, och jag är säkert på att även när vi blir äldre så kommer vi att göra massa grejer också. 

Jag älskar dig.  


 

Av Felicia * - 30 april 2012 09:24

Jag har nog aldrig sovit så gott som jag gjorde inatt. Det var den första natten i mitt nya och fina rum. Jag var helt nyduschad, en ny säng och helt nya sängkläder. Kände mig som en princessa.
Imorse vaknade jag tidigt och kunde inte somna om, så jag satte mig i sängen och spelade lite gitarr. Detta resulterade till att jag lärde mig en helt ny låt. Det ledde också till att jag skrev en ny låt. Till honom. Den killen som jag förut brukade kalla för "min bebi". Jag fick en fråga en gång, då en tjej ville veta vem som var min bebi - och ja, det var han. Hans namn börjar på H. Tyvärr har jag inte rätten att kalla honom så längre, för vi har nu vänt oss åt varsitt håll, vilket jag är ledsen för. Men livet är som det är & ibland måste man bara insé att vissa personer är inte rätt för varandra. Hur mycket jag än trodde att han var mannen jag skulle gifta mig med. Vi försöker att bygga upp ett nytt förhållande nu, det som kallas för kompis-förhållande. Jag är en tjej som aldrig låter det  jag älskar gå, och om han också är en sån så kanske vi en dag kan vara de bästa vännerna i världen. Endast tiden kan avgöra. Och endast vi kan påverka


Lite senare idag så kommer jag att visa hur jag gjorde med mina hörlurar, det är en del som har frågat hur man gör och självklart ska jag förklara. 


Igår rensade jag min garberob, där i hittade jag två stycken KLÄNNINGAR. Konstig nog så hade jag klänningar i min garberob. & vet ni vad ? - Nu är ögonblicket framme, då ni ska få se MIG i två olika klänningar. The moment is here !
usch, haha
     

Av Felicia * - 29 april 2012 18:58

Jag sjöng i telefonen. För en fin person. Händerna skakade och jag kunde knappt öppna munnen. Gitarren började klinga och jag sjöng, sakta. JAG, Felicia - sjöng för någon. Det var läskigt. Jag darrade. Nu är det över och jag skäms. Tur dock att jag nu känner mig lite säkrare på vad jag gör. Eller inte. Aldrig mer. Aldrig mer. Aldrig mer. 


Av Felicia * - 29 april 2012 17:21

Nu är äntligen mina AS SNYGGA hörlurar färdiga. Är dom inte helt awesome eller ? :D


 

Av Felicia * - 29 april 2012 13:09

Som om jag inte hade en awesome kväll igår då eller ? Jag och Millan gjorde allt som man kan göra typ. Vi gick en lång promenad på kvällen, solen höll precis på att gå ner - vilket innebar att det var hur fint som helst på himelen. När vi kom hem så hade Millans mamma och pappa grillat till oss, så maten var klar direkt när vi var tillbaka. Sommarkänslan trängde fram ur mig och jag blev på världens bästa humör. Senare på kvällen så gjorde vi nattmackor och satte oss ute på balkongen. Vi satt där nästan hela natten och pratade och tog roliga bilder. Vi tog med oss te-kokaren också, så där ute satt vi med varsin mugg och hur många filtar som helst. 
Jag fick dock några sms som gjorde mig lite down. Jag önskar bara att folk slutar att störa sig på småsaker och ler lite åt livet istället. Det vore så himla gosigt !
 

Vi hade det iallafall hur gottigt som helst där ute vid natthimelen. Ikväll ska jag fixa mina hörlurar och mysa i mitt nya rum. Jag har nämligen äntligen börjat fixa iordning mitt rum nere i källaren. Det är hur mysigt som helst, ni borde komma dit och se ! Hihi 


Myser bland massa gosedjur, i Millans mysiga onepiece 

   

Av Felicia * - 28 april 2012 15:34

Gårdagen var helt fantastisk. Jag spenderade kvällen hemma hos min söta Amanda. Vi åt pizza, kollade på let's dance och mest myste hela kvällen lång. Där har vi en tjej som verkligen känner mig inifrån och ut. Vi har lixom gått igenom allting som man gör i vår ålder. Ända sen tvåan har vi lixom hållt ihop och delat våra problem. Och när väl de jobbiga tonåren skulle dyka upp så delade vi den tiden tillsammans också. Förmodligen kommer vi att dela våra vuxna liv tillsammans också. Låta våra ungar träffas och leka på lekplatsen medans vi förmodligen har lärt oss att dricka kaffe. Jag gillar dig helt enkelt. Tack !

   

Av Felicia * - 27 april 2012 16:04

Idag i skolan så borstade vi ut alla mina dreads. Det tog inte så lång tid som jag trodde, men med mycket balsam och litervis med inpackning så är håret nu hur fint som helst !


 

   
 

Av Felicia * - 26 april 2012 10:01

Tjenamors !


Sorry för att det inte blev så mycket bloggande igår. Jag var inte hemma förran typ 22.30 så jag orkade inte starta datorn och grejer. Iallafall, dagen igår var hur nice som helst. Efter skolan så drog jag med Mike, Matilda & Joy till ica maxi. Där skämde vi ut oss inför hela personalen och för alla som just då var och handlade. Vi sprang runt och letade efter handdukar för tio kronor och Mike var alleles galen för att de var slut. Han hade faktiskt rabbatkupong på det. Haha. Efter att kommit därifrån med mycket gratisprodukter så gick vi till Burger King för att käka handburgare. Fast det gjorde vi inte, för det vara Joy som köpte lite pommes. Iallafall, vi kom hem till Mike och gick ut en promenad, som jag hade väntat mig. Vi gick i ungefär 4 timmar och jag har övervunnit en hel del rädslor. Vi gick över läskiga broar med djupt vatten under, var uppe i ett högt jävla torn som jag trodde att jag skulle trilla ner från. Ja, och massa andra saker. Men mysigt var det. Det ska gudarna veta. Hehe.


Idag skulle jag egentligen hjälpt min storebror att flytta, som jag hade lovat. Men jag slutar skolan redan vid 2 & då måste jag vänta i stan till typ halv 5. Jag är ju inte direkt AStaggad på att göra det. Men vi får se, vi får se. Annars ska jag träna idag, det blir väl nice antar jag !


 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards