feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Felicia * - 2 april 2012 19:46

"Vad är bland det värsta du vet?"


En av de värsta och jobbigaste sakerna jag vet - är att redovisa. Jag hatar att ställa mig inför en hel grupp, med mitt ihopvikta papper (ihopvikt endast för att man inte ska se hur mycket jag skakar), och känslan precis innan man börjar prata. Jag hatar att säga det första ordet, och jag hatar att min röst alltid låter så jävla darrig. Som om jag skulle börja gråta vilken sekund som helst. Jag har alltid en tendens att trycka ner mitt fejs i pappret, läsa direkt vad det står och glömma av att andas. Jag pratar så fort att inte ens ett flygplan kan flyga så fort. Jag blir också alltid ILLRÖD i mitt ansikte. Jag hatar att bli det. HATARHATARHATAR. Jag har läst en hel del om det, och jag har kommit fram till att det kan bero på mitt väldigt låga självförtroende. Jag jobbar på det varje dag, men det är inte lätt. Jag ska fortsätta att jobba på det också, för det är väldigt jobbigt att inte må bra i sig själv. 

Här är svaret till tjejen som frågade. Varsågod. Nu har jag öppnat mig en heeeel del, dax att mysa.

   

Av Felicia * - 2 april 2012 06:48

Förlåt för detta otroligt dåliga bloggande. Har haft världens sämsta tid och bara velat gå under jorden hela denna fula & hemska helgen. Idag är det måndag och jag försöker att ladda om på nytt. Jag kan väl inte påpeka att jag ser fram emot en vecka fylld med utvecklingssamtal, muntliga redovisningar och andra inlämningar - men jag får helt enkelt göra det bästa av situationen.


Nu är det bara denna veckan kvar innan det är LOOOOOOOOOOV. På lovet ska jag försöka att bara njuta av tiden och göra saker lite spontant. Är så trött på all planering och skit som jämt ska ingå i våra liv. Jag ska strunta i att ha koll på klockan och bara låta tiden gå. Mitt lov kommer förmodligen spenderas med min bästa högervante. Kommer bli awesome.


Nu ska jag få i mig lite frulle, i form av drick-yoghurt. Yummi

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards