feliciasmakeup

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Felicia * - 4 april 2012 14:03

Titta vad jag fann i brevlådan för en stund sen. Känns så jävla gött att veta att jag har ett nytt sommarjobb nu. HÄRLIGT !

   

Av Felicia * - 4 april 2012 06:44

Idag blir det en chill-dag i skolan som kommer gå ut på att sälja tulpaner. Så om ni ser  några konstiga människor springa runt i stan med lite tulpaner, så tycker jag att ni ska lägga lite pengar på att köpa dom. Väldigt fina nu till påsk, hehe. 

Annars vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen. Den kan ju inte spenderas med högervanten, eftersom hon skulle ha någon knasig spaghetti-night i skolan. Låter faktiskt väldigt mysigt, ändå. Jaja, ska iallafall ta tag i att dra hem någon fin människa hit idag, så kan vi klinga lite på gitarren och så. Dricka lite te kanske. Eller varm oboy ! Yummi. 

Just nu sitter jag i soffan och kollar på camp rock 2,
haha. Kollade på ettan igår,  eftersom dom tydligen börjar när jag går upp & slutar när jag ska dra till bussen. Passar ju himla bra. Mes-Fille, that's my name. 
 
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards