feliciasmakeup

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Felicia * - 11 april 2012 23:10

Jag har för första gången idag sett på "big brother". Jag fattade inte så jättemycket, det var mycket namn hit och dit. Anledningen till att jag inte tittat förut är att enligt mig är detta ett stort, äckligt jävla skitprogram. Sorry alla älskare av bb, men nu är det faktiskt så. Jag har inte direkt ändrat min åsikt, kan man väl inte säga. Men man blir ju självklart lite nyfiken på vad nästa program ska handla om. Det är dock jävligt mesigt med alla dessa bråk och uppgjorda saker. Tycker jag. 


Det har varit en händelserik dag med sönderslagna lampor, utspillda drickor och samtal från folk som inte gjort en så glad. Det har också varit samtal från folk som gjort en glad. Tack

Vill bara passa på att säga, att ska man inte säga som det är till någon - så borde man ligga lite lågt och inte dela hela sitt liv på facebook.  

   

Av Felicia * - 11 april 2012 17:18

Sitter hemma hos Millan. Hon har tvingat i mig massa mackor. Nu är hon i full gång med att baka kakor till mig också. Söt hon är. Tvingar i mig massa mat. Ska bli skönt. Är hungrig, faktiskt. Världens sötaste lilla tjej är här också, vid namn Livia. Hon sjunger som bara den, tillsammans med Ulrik Munther och Loreen. Jag ska sova här inatt & det ska bli så skönt. Då kanske jag slipper att drömma massa mardrömmar. Det hoppas jag iallafall att jag slipper. Ska inte träna idag heller, konstigt nog. Bara äta, äta & äta. Lär må dåligt imorgon, men jag bryr mig faktiskt inte om det. 


Jag har så fina polare, seriöst. Jag är så glad över alla jag har. Alla som finns hos mig. Varje dag. Tack. & förlåt mig, för att jag endast ställer till med problem. 

 

Av Felicia * - 11 april 2012 12:54

Igår bestämde jag mig för att radera alla bilder på min facebook, och det gjorde jag. Nu i efterhand känns det faktiskt jävligt gött. Jag menar - varför ha massa bilder som jag ändå kollar på varje dag och tänker på vad som är fel med dem ? Orkade inte längre. Från och med nu ska jag bara lägga upp de bilder som jag själv tycker om. Som jag själv faktiskt kan tänka bra saker om. Så ska jag börja göra nu. På facebook alltså. Här kommer det att ligga en del bilder som är kaos. Mest för att jag aldrig är inne på min egen blogg och kollar på bilderna, haha. 

Ni får också ursäkta mitt dåliga humör. Känner bara att.. nej. Jag känner ingenting. Är helt tom på känslor. Och tankar. Vill helst av allt sitta ute på en sten i detta ösregn. Med någon fin människa. Eller kanske helt ensam. Med musik i öronen. Det vore skönt. 

Igår sa en pojke till mig "
Sluta redigera bort dina fräknar, jag har aldrig sett någon passa så bra i det förut." Nu gjorde jag det ändå, och det kommer jag fortsätta att göra. Faktiskt. 

Fejksmile också. Win. 

 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards