feliciasmakeup

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Felicia * - 15 april 2012 23:34

Detta blir ett inlägg från mobilen. Jag sitter nämligen i sängen och ska snart sova. Innan jag gör det så ville jag bara meddela er som tar er tid att kika in här att jag nu när jag har fått en iPhone, så har jag också skaffat instagram. Där heter jag inget annat än "feliciaelinida". Där kommer jag att dela med mig utav vad som händer på dagarna och vad som fyller mitt liv med härligheter. Det som inte märks av här eller på facebook, helt enkelt. Jag blir glad om ni kikar in där och klickar på "follow". Vore så gulligt av er. Nu blir det sova för min del. Nattinatti!

Av Felicia * - 15 april 2012 15:49

NU SKA NI FÅ VETA VAD JAG FICK I PRESENT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


En iphone 4ssssssssssssssssssssssssssssssss, hehe. Så cool. h3h3h3h3.
 
 


Av Felicia * - 15 april 2012 14:51

Hejsan på er. 


Ni får ursäkta mig denna otroligt dåliga uppdateringen. Igår försökte jag att blogga men då lade internet ner och det blev kaos av allt ungefär. 


Iallafall, i helgen har jag varit med Klint, vilket ni alla säkert har hört typ 13216515 gånger. Vi har haft det hur jävla nice som helst. Gårkvällen var galet flummig. Den handlade mest om fina visor och filmkollande. Vi somnade vid halv 6 imorse, så jag kan väl inte annat än att erkänna hur trött jag är. 

Annars har helgen gått ut på promenader, gitarrspelande, musik, film, röd fanta, mat & godis. & NEJ - jag åt inget godis. Duktig som jag är

Alltså, jag måste bara säga att jag har en himla grym vän. Jag tror inte ens att någon kan fatta hur grym han är, faktiskt. Jag typ dör. 40 gånger om. Nu har jag fått lite ny energi till att klara av resten av tiden tills vi kommer att ses igen. Jag har fått massa hjälp med att plugga matte också, så nu kommer jag lätt att få MVG ! (Eller kanske G iallafall). Hehe.

Du har nu fått mig att nå toppen, efter att för bara några dagar sen legat längst nere på skalan. Jag vet inte hur du gör, jag vet inte hur du lyckas - men du får mig verkligen att insé vad jag lever för här i livet. Nu ska jag ta tag i mitt, jag ska ha så kul jag bara kan och jag ska njuta av tiden. Varje dag ska jag tänka på vad du har sagt. När jag sitter på omprovet ska jag tänka på vad du har sagt. På hur du visade mig att man skriver upp en funktion, för jag klarar ju det. Jag kan ju faktiskt. & otroligt nog är det du som har fått mig att fatta det. Du äger. Glöm aldrig det. 


 


Du är la go !


 


H3h3h3h3.


 
 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards