feliciasmakeup

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Felicia * - 17 april 2012 17:25

Dagen har varit lite till och från. Träffat på folk i helt fel tillfällen och endast ätit ett knäckebröd på grund av ett fint samtal. Jag har druckit mjölk och jag har suttit på bänkar. Jag har gråtit & skrattat i omgångar. Tur att mina fina kompis ställer upp. Det gör mig så glad när man är så nertryckt. Tack.

Jag ska snart gå ut och ta en promenad för att få lite frisk luft. Efter det ska jag göra situps och lite annan styrketräning. Jag ska duscha, tvätta mina dreads ordentligt och jag ska plugga. Jag ska nog dricka en del te också. För att det är standard när man ska plugga. & så ska jag vänta på ett telefon-samtal från världens bästa 88

Spelade spel på matten med Mandy, det var kul. Mest för att vi fuskade lite (a'


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards