feliciasmakeup

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Felicia * - 19 april 2012 19:50

Sitter hemma hos Millan och har pluggat i ungefär 2 och en halv timme. Känns riktigt bra faktiskt. Läst en bok åt henne och så har vi pratat lite om hur det är att vara på denna helvetes jord. Annars äre la bra här. Eller inte. Hehe. Ska snart hem och träna lite styrka. Kommer kännas gött i magen imorgon kan jag säga !

Skolan imorgon blir rätt nice, jag & Amanda ska göra en redovisning på en make från 70-talet. Jag ska kanske också träffa en gammal go kompis. Kommer bli nice att få huvudet på andra tankar än.. ni vet vad. 


Kaos i håret, haha. 

 

Av Felicia * - 19 april 2012 06:54

Alla sms jag får där det står hur mycket du älskar mig, att du inte skulle klara dig utan mig. När du gång på gång sviker mig igen. När du gång på gång får mig att må så dåligt att alla kvällar går ut på att spy. När jag loggar in på facebook och ser att du nu, precis när det är över - har lagt till Henne på facebook igen. Du kan ta henne nu. Men jag borde varna henne för att inte skaffa sig några känslor. Jag hatar känslor. Jag hatar kärlek. Aldrig mer älska. Aldrig. Jag gav dig ett halvt år av mitt liv, min uppväxt. För att sedan bli lämnad här av det jag skulle älska och ta hand om hela mitt liv. Jag lovar, att jag skulle vilja att du var den enda. Den enda jag någonsin skulle gifta mig med. Den enda som någonsin varit min riktiga kärlek. Den som skulle kyssa mig och hålla om mig när det var kallt. Inte jag och 454185 stycken till. Jag ville att det bara skulle vara jag. Och nu, när det är över. Så lägger du till Henne på facebook igen, det är det jag inte riktigt kan komma över. Allt du gör verkar vara för att såra mig. Och en sak ska du veta - du lyckas jävligt bra. Du lyckas så bra att jag struntar i att plugga, att jag tränar sönder mig själv och att jag spyr varje kväll. Att jag inte äter, att jag tycker att jag själv är det fulaste som finns. Du lyckas riktigt bra med att få mig nertryckt. Känns det bra nu ? Jag hoppas det. För jag älskar ju dig. Hur mycket du än vill mig illa, hur mycket du än vill att jag ska ha det dåligt, hur jävla mycket du än vill att jag ska ligga i min säng och gråta. Så älskar jag dig. I all jävla evighet kommer jag att älska dig, och aldrig få bort dig ur mina tankar. 


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards