feliciasmakeup

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Felicia * - 20 april 2012 20:59

Alltså.. jag sitter här och tänker på hur köttbullar har gjort en stor skillnad i mitt liv. Lixom.. en hel dag kan gå och det enda jag tänker på är att när jag kommer hem ska jag äta en tallrik med köttbullar. Eller ett par köttbullar på mackan, eller bara en köttbulle i handen. Är det inte sjukt? Jag är alldeless galen i det. Och det värsta är att jag snackar om det hela tiden. Stackars mina polare som får lyssna på mig när jag varannan sekund pratar om hur gott det är. Om alla olika sorter, om att jag gillar mammascans bättre än hemgjorda. Ja, om det är något jag lever så är det fanimej köttbullar. Så om någon undrar varför jag är så rund, så beror det på mitt köttbulle-beroende. Jag borde gå i terapi. Kan man det


"-Hej, jag har ett beroende som är väldigt påfrestande".

"-Jaha, kan du berätta om detta så att vi kan prata om det?"

"-Jo, det är så att jag är galen i köttbullar. Det börjar gå överstyr."


"-Oj, vi får helt enkelt prata om detta. Vi måste reda ut varför det har blivit såhär & hur du kan sluta. Detta är ett väldigt annorlunda men extremt viktigt fall."


Nej, alltså förlåt. Jag är rätt sjuk ibland. Men ja, detta är vad jag sitter och funderar på iallafall. Det är konstigt att jag ens har kompisar, så som jag beter mig. Haha. 


 


 

Av Felicia * - 20 april 2012 17:48

Tjenamors alla grisar. 


Dagen har varit väldigt bra. I skolan hade vi smink hela dagen. Jag & Amanda drog med oss Emma som fick ställa upp som modell. Vi sminkade för 70-talet och jag personligen blev väldigt nöjd med resultatet. Som tur var är ju Emma hur galet fin som helst. Så ja, det var roligt faktiskt. Sedan fick vi tvätta och städa i skolan, det är sånt man måste göra  när man går stylist. Så att ni som ska söka till gymnasiet nu, borde veta att det handlar väldigt mycket om hygien. Men det roliga med allt smink och hår överväger totalt !


Idag skulle jag egentligen träffat Timmy en stund och snackat lite. Tyvärr blev det inte så med tanke på det dåliga vädret. Det får helt enkelt bli en annan gång. Ser fram emot det !
Istället ska Millan sova över hos mig. Vi ska bara en aaaaaaaaschill natt, utan några krav & utan att behöva tänka på våra väldigt komlicerade liv. Kommer att vara asnice. 


 


Gjorde en kul uppsättning idag, men den syns inte alls så bra på bild som jag hade hoppats, tyvärr !



 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards