feliciasmakeup

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Felicia * - 21 april 2012 13:28

Somnade sent inatt, vaknade ganska tidigt & än så länge har det hänt väldigt mycket saker. Fastän klockan bara är halv 2. Vi har sprungit, följt en å så långt den gick, suttit på en kyrkogård, ätit & blivit attackerade av hundar. Även om det hände för ungefär 2 timmar sen så kan jag inte sluta att skaka. & stackars Millan som är LIVRÄDD för hundar. Där kommer det en amstaff springade mot oss och hoppar upp på mig och skäller. Som tur var kom den inte förbi mig, så Millan fick den inte på sig iallafall. Älskling  

Nu ska jag återgå till att klinga lite på min gitarr. Det är så mysigt. Och glöm inte att ni kan följa mig på instagram, "feliciaelinida" är namnet.  


Igår var jag lite finurlig och gjorde ett eget halsband. Jag tyckte faktiskt om det. Lite charmigt på något sätt. 

 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards