feliciasmakeup

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Felicia * - 22 april 2012 21:16

Kollat på fotboll i spöregn. Är förmodligen dö-förkyld imorgon. Men mysigt var det. Vad som just nu förgyller min tid är tanken på min bästa vän & denna fina piano låten. Man skulle nästan kunna kalla den för våran låt. 


Av Felicia * - 22 april 2012 10:04

Jag och min storasyster hade en skitmysig kväll igår. Vi drack te & käkade popcorn. Vi satt hela kvällen och snackade om allt mellan himmel och jord. Sedan gick vi och lade oss och myste med två söta vovvsingar. Det tog inte lång tid innan vi somnade som stockar båda två. 

Om en stund ska jag ta tag i att städa lite på mitt rum (vilket ser ut som ett bombnedslag just nu).  Efter det ska jag försöka att få i mig lite frukost, om det nu går villsäga. Senare idag ska jag ta mig en promenad upp till Millan för att sedan gå och kolla på fotbollsmatch. Det kommer att bli mysigt, fast jag vet dock inte riktigt vilket lag jag hejar på. Det är ju trots allt mitt gamla lag mot min bästa kompis lag. Hoppas att det blir oavgjort, hehe


Jag har fått en del frågor på hur jag mår nu förtiden. Och jag samlar allting här så att det inte bara blir massa småpladder hela tiden. Jag mår bättre för varje dag som går. Det är dock lite problem i mitt liv som gör att jag kanske inte är mitt glada jag varje sekund. Vissa dagar är svårare än andra. Jag hoppas att Han nu har förstått att han fortfarande kan ha mig i sitt liv, om han bara vill. Att jag kommer att ställa upp, hur jobbigt och svårt det än kommer vara att kolla honom i ögonen. Att vara nära honom men inte tillräckligt nära. Jag mår helt enkelt bättre & bättre. Oftast


Förbereder för promenad !

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards