feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Felicia * - 2 maj 2012 20:20

Ohshiet, nu blev det helt plötsligt kaos här i mitt huvud. Ingen facebook, ingen telefon och ingen dator nu. För det orkar jag faktiskt inte med ! Hej.

Av Felicia * - 2 maj 2012 18:15

Efter en galet bra och härlig långhelg så hade jag en  fin & solande dag i skolan. Jag hade sovmorgon, sedan sminkade jag lite & den sista lektionen hade vi idrott. Vi skulle spela frisbeegolf och jag blev i lag med Jim. Det slutade med att vi ÄGDE. Vi vann, det var det jag ville säga. AWESOME VAR VI.

Efter idrotten så satt jag i stan en stund, snackade med en skejtare & sedan gick jag och mamma till knalleland för att åka med pappa hem. Mamma var skitsöt och bjöd mig på en glass, det slutade med att jag tappade glassen och kunde inte äta mer. Jag blev skitledsen, haha. 

Väl hemma så har jag börjat att ladda ner en film, med tanke på att jag är ensam hemma ikväll. Något måste man ju göra ! Jennu kanske kommer hit, och isåfall ska jag fixa lite käk till oss, annars får jag fixa lite käk till mig själv bara. Men det funkar ju det med, bara att det blir lite tråkigare. :(


Jag har precis tagit en riktigt härligt springtur och gjort min dagliga styrketräning. Det känns verkligen som att jag har kommit igång nu. Mitt mål är att den 5 juni ha fått en del muskler, vilket jag kommer att se genom att då ha tagit för och-efter bilder. Ni kanske kan få se dem här, det beror på vad jag känner för !


Fossefinis !

   '

Springtur med asgrymt headset !

 

Av Felicia * - 2 maj 2012 07:13

Gjorde en make på Millan häromdagen. Som vanligt gick det lite överstyr, men det är ju det som är det roliga !

       

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards