feliciasmakeup

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Felicia * - 3 maj 2012 21:28

Awesomeness.. vad mer kan jag säga ?

Det är varmt ute, proven gick nog helt okej. Satt vid viskan med Millan och Jenisa, de var så söta att de hade köpt en cola till mig. Åkte hem till Jannuuuuu, åt köttbullemacka, lyssnade på fin musik, låg på en studsmatta, blev kissenödig, kissade. Drack cola, igen. Ja, jag kan inte säga mer än att allt är awesome. & att jag älskar alla i min närhet. ALLA. Jag älskar er allihopa. 


 

Av Felicia * - 3 maj 2012 07:09

Igår blev det en helvetes jävla kväll. Jag tänker inte gå in på vad det handlade om eller varför det hände. Eller för den delen VEM det handlade om. Jag har iallafall bestämt att trots gårdagens konstiga människor, så ska jag se till att denna torsdagen blir något bra. Jag har nationellaprov i engelska, det som man ska skriva. Jag satsar hårt på detta och ska jävlar se till att jag klarar det ! Efter det så har jag svenska nationella prov, det muntliga. Då ska jag stå inför klassen och prata om min relation till någonting. Mitt ämne jag har valt är inget mindre än - musik. Jag vet inte hur det kommer att gå, med tanke på att jag inte är den bästa på att snacka och så. Men jag ska göra mitt bästa och tänka att efteråt så är det faktiskt över. Herregud. Bara jag inte svimmar eller något så gör det väl inget om jag blir lite generad eller skakar lite om händerna. JAG KLARAR DETTA ! (måste bara peppa mig själv lite).


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards