feliciasmakeup

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Felicia * - 4 maj 2012 21:06

Jag är nu helt nyvaken efter att ha sovit i ungefär 3 timmar. Det känns fortfarande som att jag ska somna vilken sekund som helst, men jag får hoppas att jag lyckas hålla mig vaken under kvällen. Jag funderar på att ta mig ett härligt bad och bara mysa. Låter ju ändå helt okej bra för att vara fredag.

Efter det så ska jag nog kolla på film, om den filmen som jag försökt att ladda ner i snart 2 hela dagar vill bli klar. Den är iallafall på 85,9 % nu, känns lovande !


Myser i min lilla byxdress, eller vad det heter.

 

Av Felicia * - 4 maj 2012 15:58

Nu är jag trött, riktigt trött. Så trött att jag förmodligen är den tröttaste tjejen i världen. Tröttare än en av de sju dvärgarna, han som heter trötter. TRÖTT. Jag är trött.

Anledningen till detta är att vi har haft hur mycket som helst att göra i skolan idag. Vi håller på och förbereder oss inför en visning som vi ska ha på min skola. Jag är faktiskt riktigt taggad inför detta, och jag hoppas verkligen att resultatet blir som jag har tänkt mig. Idag hade vi alltså en "provomgång" för att se hur säkra vi är på det vi gör. Vi tog också foton på detta till våra portfolion. 


Vårt tema är "årtal" & det som just jag ska sminka är 50-talet. Med tanke på att bord rasade och smink gick sönder idag, så blev resultatet kanske inte det bästa - men jag fick göra det bästa av situationen iallafall !


Skicka jättegärna en kommentar, på både bra och dåliga saker. Detaljer som kan fixas och vad som är bra till temat. Är jätte tacksam för hjälp, så att visningen blir så bra som möjligt !

Glöm inte att det är en "fantasy" visning, så att allt ska vara överdrivet och crazy. Kram
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards