feliciasmakeup

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Felicia * - 18 maj 2012 20:18

Alltså, jag har suttit nästintill hela dagen och försökt att spela in en video när jag sjunger. Jag tänkte att jag skulle visa er när jag spelar och så. Mest för att jag inte har haft något att göra. Dock så slutar varje video med att jag börjar skratta och inte kan sjunga mer. Så ja, det är nog  helt enkelt inte min grej. Plus att jag inte ens kan sjunga. Men idag tänkte jag att - vad gör det ? -Det är ju en kul grej !

Jag vet att jag skulle ångra mig efter 10 minuter, men herregud. Man lever bara en gång. Dock så tänker jag inte visa någon video förrän jag slutat skratta. Vilket lär ta ett par år. Tyvärr.  


 

Av Felicia * - 18 maj 2012 13:21

Jag sitter hemma på mitt rum & försöker fortfarande att lära mig att spela "The a team". Jag kikade runt lite på youtube för att hitta någon bra cover. Vad som då är den andra låten som dyker upp är denna grabben. Kvaliteten är rätt dålig på videon, men herregud vad bra han är. Jag ryser över hela kroppen när jag hör hans röst. Shit vad bra. Lyssna på honom vettja!

 

Av Felicia * - 18 maj 2012 11:40

Alltså.. jag hade VÄRLDENS mysigaste kväll igår. Jag drack te, kollade på tv, pluggade & gosade med våra husdjur. Det enda som saknades var lite manligt sällskap, men det ska väl bli av det med. 

Idag hade jag tänkt att Mike skulle komma hit så att vi kunde gå på lång promenad och mysa med vovvarna. Han skulle dock plugga så det får bli nästa vecka istället. Ja typ längtar. Fast jag vet inte ens varför. Han bara äger. Helt enkelt. 

Idag funderar jag på att göra en ny make. Jag är inte säker på att jag har orken för det, men en hel del av er läsare hahr frågat den senaste tiden. Det kanske blir en tutorial möjligtvis. Vi får se ! 

Mitt mysiga bad igår :)


   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards