feliciasmakeup

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Felicia * - 20 maj 2012 19:39

Jag har suttit och letat lite inspriations-bilder på - http://www.weheartit.com/.

På tal om dessa bilder så ska jag faktiskt ta och gå ner till min yogamatta och köra ett träningspass nu. NUKÖRVIHÅRTSOMFAN!

       

Av Felicia * - 20 maj 2012 15:23

Ännu en gång sitter jag här & pluggar matte. Det är bara några kapitel kvar som jag ska kunna tills på tisdag. Jag har lovat mig själv att verkligen ge allt jag har på det nationella provet, för jag är fett trött på att inte kunna. Jag hatar att varje gång komma in till provet och känna ångest för att jag vet hur dåligt det kommer gå. Jag menar - jag vet varje gång att det blir omprov. VARJE GÅNG. Denna gången ska jag klara det!


Så ja, resten av dagen ska jag sitta här och försöka trycka in ytteligare information i min hjärna. Information om hur man räknar ut en ekvation och hur mycket man ammorterar på lån. Musik fyller mina öron med glädje. Om ett tag tar jag en paus och kör ett träningpass, en go dusch & sedan återgår jag till matteboken. It's.. awful. 


Jag ska nog köpa denna t-shirten. Den är söt'


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards